donderdag 7 juli 2016

Frosty...

Stampin' Up! bestellen 19 juli

Eindelijk heb ik een Kerstkaart gemaakt. Ik probeer alvast in de stemming te komen, want over een maand mogen wij alweer uit de nieuwe Herfst/Winter catalogus pre-orderen. En daarbij wil ik eigenlijk geen kerstkaarten stress. Aangezien ik nog totaal geen zomergevoel heb, wil ik dat eigenlijk liefst eerst even krijgen voor ik aan kerstkaarten begin * zucht*. We hebben zoveel regen gehad afgelopen weken (Limburg is houder van het trieste record meeste regen in de maand juni OOIT) dat ik geniet van iedere warme zonnestraal die door de wolken dringt. Bruin werd ik er nog niet van, want zodra een wolk voor de zon schuift, trek ik mijn jas weer snel aan. Maar hee, laten we positief blijven. De zomer gaat gewoon langer duren en dan krijgen we daarna eens een echte winter! Met net zoveel sneeuw (liefst alleen in de achtertuin en op de bergen) als dat we regen hebben gehad. En dat we dan net zo kunnen genieten van die sneeuw als mijn sneeuwman hieronder. 


Ik denk dat ik deze kaart maar naar mezelf stuur met Kerst. Ik denk niet dat ik Frosty zomaar kan weg sturen... 
Tami White vond mijn kaart zo gaaf dat ze hem op haar blog en Facebook heeft geshowcased! Ze heeft er later zelfs een videotutorial van gemaakt.
Het lukte haar zelfs alleen een gedeelte te embossen. Ik gebruikte gewoon een stuk papier dat ik op maat heb gesneden.
Ga naar Tami's Blog en bekijk de post EN het filmpje HIER

Hoe ver ben jij al met je kerstkaarten?

Hi there,
You're probably here because Tami White schowcases my card on her Facebook and Blog. Let me tell you what an honour that is! She is like a celebrity in the Stampin' up! world. So nice of you to check out my blog. 
Tami White also did a video tutorial on this card! Check it out it's amazing.
She even got the partial embossing on the card.
I didn't. I just embossed a piece of paper and cut it so it would fit the base card and so that the jar woulf fit.
Either way you can make it too now, right?
Go to Tami's blog and read the post and watch the video! 
Have fun right HERE

Groetjes
Miranda Mols



12 opmerkingen:

Rwf Designs zei

dat is een leuk idee om zo een hoek te embossen en het te laten lijken of de sneeuw uit het potje valt. Eens kijken of mij dat ook gaat lukken top mijn cuttlebug (die is een stukje smaller dan jouw big shot)

Je@net zei

Wat een geweldig leuke kerstkaart, Miranda. Gaaf idee dat potje sneeuw!

Rosina zei

Heel mooi dit winterse kaartje Miranda...KNAP gedaan!!!


liefs Rosina

Marijke zei

Wat een grappig kaartje. Kan me voorstellen dat je die naar jezelf wilt sturen!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Margreet zei

Logisch dat je dit lieve sneeuwpopkaartje naar jezelf wilt sturen!
xxx Margreet

Yvonne van Bruggen zei

Wat een leuk idee!! En dus een SU-per leuk kaartje Miranda..
Leuk dat je (weer) meedoet bij de 52 WTC!
Kerst-groetjes, Yvonne

!neke zei

Wat een geweldige kaart !
Gaaf idee !

groeten Ineke

Margot zei

Dit vind ik te gek Miranda!

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
Groetjes Suzan

Nadia zei

Echt een super kaartje... Zo zie je maar dat die bokaaltjes voor van alles kunnen dienen... Groetjes nadia

Mieke zei

Wat een super leuke kaart is dit!

LeAnne zei

Sooooooo cute!