dinsdag 12 juli 2016

Exotic Drink

Stampin' Up! bestellen 19 juli

Hebben jullie al ontdekt dat je bij mij heel veel Stampin' Up! producten in kleinere hoeveelheden kunt bestellen? Zo hoef je geen heel pak Card Stock, Designpapier, rol lint of andere producten in grote hoeveelheden ineens te kopen. Of ben je op zoek naar een losse Stampin Write marker? Ook die verkoop ik!
Nu kun je zelf je pakketje samen stellen in hoeveelheden die jij wenst. Zo kun je lekker veel uitproberen.
Je hebt bij papier ook nog keuze uit verschillende afmetingen!
Neem eens een kijkje op mijn Shares pagina!

Anderhalf jaar lang heb ik veel plezier gehad met Sh'Bam. Dat is een danssport in de sportschool. Maar ik verdraaide tijdens een les mijn knie en een tijd later kregen we een puppie. Daarna ben ik maar gestopt. Mijn knieblessure is een half jaar later gelukkig zo goed als over en onze pup is al een pup. Dus toen een van mijn dansmaatjes liet weten dat onze lieve instructrice ging stoppen en vroeg of ik mee afscheid wilde nemen, was dat een dikke ja. Zij zorgde voor het kado, ik voor de kaart. Dus ik trok mijn sportkleren weer aan en op onze favoriete liedjes namen we afscheid van onze Laura. Met alle namen kon het geen klein kaartje worden natuurlijk.

CASonSunday: Sequins

Dus het werd een A5 formaat kaart. We hadden altijd ontzettend lol op een dansplaat met drankjes. Zij is gek op Tequila en Sangria en ik riep altijd: Ranja (met een rietje). Want ja, ik drink geen druppel alcohol. Dan lag weer iedereen in een deuk. Dus deze kaart moest een exotische versie worden met een drankje. En dat werd dus een gevulde ananas met een rietje. En natuurlijk hoort daar een flamingo bij. Afgemaakt met een sentimentje, washi tape en een paar sequins. Fantstisch! Laura zei al meteen, die heb jij gemaakt! Ze vond hem geweldig.

Fijne dag,

Miranda Mols

8 opmerkingen:

Margot zei

Geweldige kaart, zo heerlijk tropisch!

An Smets zei

Geweldige kaart, Leuk formaat als er veel op je kaart Moet.
Groetjes
An

Rosina zei

Prachtig ziet er deze kaart iuit Miranda....heerlijk met die frisse tropische vruchten erop...


groetjes Rosina

GerJanne zei

Nou, dat kan ik me helemaal voorstellen dat deze kaart in de smaak viel. Zo leuk en zo persoonlijk, leuk dat je het verhaal erbij schrijft! Maakt de kaart nog leuker dan hij al is!
Groetjes,
GerJanne

Marlieke zei

Erg leuk!

Marjan Küppers zei

Gave kaart Miranda, en ook zo toepasselijk voor Laura, zo te lezen! Leuk dat jullie zoveel plezier hadden en ga je nu weer dansen?

Janneke de Jong zei

Wat een leuke kaart Miranda ;o)
Luek dat je meedoet bij CAS on Sunday!

Mieke zei

Deze kaart is echt fantastisch!!!! Zo leuk!