dinsdag 5 juli 2016

Baby Boom + Stampin' Up! Bonus Dagen

Stampin' Up! bestellen donderdag 7 juli

BONUSDAGEN!! 
Bonus Day Coupon t.w.v. van €6,- bij je bestelling
Lees onderaan deze post meer!

Een klasgenootje van Dano kreeg een zusje. Mama stond binnen in school en vertelde dat de baby gedraaid was, de verkeerde kant uit en ze was toch echt uitgeteld. Nou word ik niet blij van kinderen die dingen doen die niet mogen, dus ik heb die baby eens toegesproken.... met bijbehorend vingertje. Nu omdraaien en luisteren naar je moeder. Denk eraan, je wilt niet dat ik boos op je wordt. Je moet er toch echt uit. Naderhand hoorde ik van de moeder dat de baby even later draaide en diezelfde middag geboren werd. *Grinnik* Zoals ik altijd zeg, vreemde ogen dwingen. 
En daar lag dat prachtige meisje...Isabelle... Een prachtig klein baby meisje. In het roze, met een gouden gloed op haar gezichtje. Ik maakte een kaart die ik helemaal bij haar vond passen. Die werd een dag later dankbaar ontvangen. Of ik die echt zelfgemaakt had. Jazekers! 


En dan werden er nog meer baby's geboren. Met de Sunburst Thinlits maakte ik deze kaart. Eerst de Thinlits in het basis papier geëmbosst. maar dat vond ik niet helemaal leuk bij deze kleur. Dus toen heb ik er een velletje wit bij genomen dat gesprayd met melon mambo en die stralen erin gelegd. En daarna verder afgewerkt.


En een kaartje voor een jongetje. Ik had een ballon in gedachten, zo een die buiten staat. Weet je wat ik bedoel? Die probeerde ik op een kaart na te maken. Ik vond hem wel geslaagd. 


Lekker allemaal verschillende kaartjes. 

BONUS DAYS
Dan die geweldige actie van Stampin' Up! van 7 tot 31 juli.
Bij elke €60 die je deze maand besteld krijg je een Bonus Day Coupon t.w.v. €6,00 per mail toegestuurd. Er is geen limiet. Je kunt er zoveel en zo vaak verdienen als je wilt deze maand.

In augustus kun je ze (tegelijk) inleveren op elk product naar keuze. 
Ik heb wel nog een leuke tip! We hebben in augustus een EXCLUSIEVE bundel te koop!!

Thoughtful Branches

Slecht een gelimiteerd aantal verkrijgbaar en na 31 augustus echt NIET meer verkrijgbaar.
Onderneem dus nu actie.Want deze bundel is echt TE gaaf!!

Met deze mooie juli actie wordt je wensenlijstje vast weer wat korter! 
Ik bestel donderdag 7 juli weer voor jullie 
(en een Branches bundel voor mezelf, ik mag al 1 setje pre-orderen, zalig!)

Groetjes
Miranda Mols



7 opmerkingen:

Je@net zei

Je hebt de wind er aardig onder bij het kleine grut, Miranda :o)
En wat een super leuke babykaarten heb je gemaakt. Vind vooral de eerste met het doorkijkje erg gaaf!

An Smets zei

Knappe kaartjes, en ik herkende de ballon die je bedoelde meteen. Al voor ik het leesde :).
Groetjes
An

Sarah zei

Heel mooi allemaal en zalig dat het meisje toch nog draaide! Xxx

Gerrina zei

Alle 3 mooi, maar die eerste is echt een super kaart! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Haha, jij had juf moeten worden, Miranda! grappig verhaal bij je kaart en wat een mooie! Ook de twee andere kaarten zijn erg gaaf!

Margot zei

Wat zijn ze gaaf! Die eerste is mijn favoriet!

Daphne Coers zei

Whahahaaaa, wat een geweldig verhaal, van dat babytje dat draaide!!
En wat vertel je er mooi over, met haar gouden gloed, ik zie het voor me.
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt,,kan me voorstellen dat ze zich afvroegen of je die zelf hebt gemaakt.
En die jongens kaart.....helemaal leuk ook!!