maandag 27 juni 2016

Sweet Animals

Stampin' Up! bestellen 28 juni

 Ik krijg nog steeds veel vragen over het kopen van kleinere hoeveelheden Stampin' Up! papier, embellies of tools, maar die verkoop ik dus al 2 jaar! 
Daarom wijs ik nog eens op mijn Shares pagina.
Dus zoek je een losse Stampin Write marker? Of wil je wel eens Card Stock of Design Papier van Stampin' Up! proberen of in kleinere hoeveelheden kopen? Of wil je echt maar 1 metertje van dat lint of echt maar ééntje van iets dat met meerdere verpakt zit? Op deze pagina stel je zelf je pakketje samen. Ideaal! En ik heb bijna alles in huis. Heb ik het niet, vraag het. Misschien bestel ik het wel.


I could go on and on with this great (CAS(E) this) sketch

Jullie weten dat ik graag kleur en mezelf een "goed genoeg kleurder" noem. Maar sjonge wat had ik toch zin om weer eens wat beter te kunnen kleuren. Nadat Stampin' Up! mijn geliefde Blendabillities uit het assortiment haalde, kwam er helaas geen nieuw kleurmedium. Maar met de markers of de Aquapainters kom ik dan met schaduw weer niet uit de voeten. Zucht. Moet ik nou maar gewoon accepteren dat ik er gewoon niet goed genoeg in ben? Nee, eigenlijk even geen zin in. Dus toen heb ik maar een doos Chameleon Markers gekocht. Die staan stiekem al 2 jaar op mijn verlanglijstje. Maar het is geen SU hé, dus twijfel. Helemaal blij ben ik dat ik het toch maar gedaan heb. Ik vind dit HET kleurmedium voor mensen die niet zo goed zijn in kleuren. Natuurlijk je moet nog steeds oefenen, maar o, wat vind ik ze fijn. 


Toen de postbode mijn doos bracht, ben ik naar mijn zoldertje gerend en heb ze even geprobeerd. In de set Love You Lots zitten van die schattige diertjes. Dus gestempeld en 3 kleuren uitgetest. Daar maakte ik later deze 3 kaartjes mee. En al zeg ik het zelf...ik ben heel blij met het resultaat. Zalig dat kleuren.



Dus wat gaan we nu doen? Kleuren... jaaaaaaaaaaaaa, o nee. Eerst de ramen wassen en de benedenverdieping stoffen. Ik ga snel aan de slag. Dan heb ik misschien nog wat tijd over om vanmiddag wat te kleuren!

Fijne dag!

Miranda Mols




9 opmerkingen:

Ilse Stouten zei

Heel leuk! Zeker een winnaar!

Rosina zei

Schitterend deze Caskaartjes Miranda....so cute die diertjes...

groetjes Rosina

Gerdine zei

Wat een lieve kaartjes!

Je@net zei

Wat een super leuke kaartjes, Miranda!

Renate zei

Een kleurboek voor volwassenen?!
Neeje... Wij gaan voor het echte werk. Lekker aan je hobbytafel een afdrukje inkleuren, en er vervolgens een waanzinnig leuk kaartje mee maken.
En die ramen.... Die komen wel weer ;o) (hadden ze maar geen raam moeten worden)

-xies- Renate.


Mieke zei

Mooi gekleurd! Hele mooie kaartjes!!

Mieke zei

Mooi gekleurd! Hele mooie kaartjes!!

Leigh Penner zei

Super cute cards! Great takes on the sketch!

Chrissy Larson zei

Wonderful group of cards!