woensdag 22 juni 2016

Paradise on Earth

Stampin' Up! bestellen 28 juni

De liftchallenge. Ik zag hem vanmiddag en vond dat wel een echte uitdaging hoor. Dano ging naar bed en toen ging ik even een uurtje zitten knutselen. Gewoon even lekker een momentje voor mezelf. Paradijs op aarde op mijn knutsel zolder! En hop, daar kwam deze kaart uit mijn handen.


En nu doe ik dus even mee met de Liftchallenge.

Veel plezier met de oneindige hitte morgen!
Trek iets luchtigs aan.

Groetjes uit het broeierige Zuiden!
Miranda Mols

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke en originele uitwerking van de liftkaart, Miranda!

Danielle zei

Heel leuk gedaan, SUper lift!!!

GerJanne zei

Heel leuk en supersnel met de challenge! Lekker als het zo maar ineens gaat lukken.
Ook je vondst van de jar tot vaas is gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Cornelie zei

Jij hebt je paradijs op zolder en ik in mijn hoekje, beneden, en ik kan daar ook zo van genieten!!
Leuk dat je weer meedoet, en je hebt een hele toffe zomerse lift gemaakt! Erg leuk met de opz'nkop ananas!
Hier is het niet echt heet, ook niet koud, maar heel slecht weer. Regen, plenzen en regelmatig onweer. Nog even wat dingetjes doen en dan duik ik vanmiddag ook lekker m'n hoekje in ;-)
Dank je wel voor het meedoen Miranda!

Margot zei

Superleuk die ananas op z'n kop!!!