vrijdag 24 juni 2016

Not So Fun

Stampin' Up! bestellen 28 juni

Deze kaartjes zijn helaas niet leuk om te maken, maar hoe ouder we worden hoe meer we ermee te maken krijgen. Ik verheug me er niet op. Maar ook mij zal het verdriet ooit overkomen. En wat ben je dan blij met een kaartje. Men denkt aan je en leeft met je mee. Dat is toch een fijne gedachte.

Dit kaartje maakte ik voor een mevrouw die haar man pas verloor. Ik speel graag een spelletje poker op Spelpunt en daar las ik dat ze dit vertelde tegen iemand waar ze vaak mee speelt. Dus bood ik aan om haar een kaartje te sturen. Dat vond ze lief.


Dit kaartje maakte ik voor een teammaatje. Zij verloor haar lieve oma.
En dan is een kaartje het minste wat je voor iemand kunt doen. Een kleine troost.


Hopelijk hoeven we er niet te veel te maken. 

Een fijne dag
Miranda Mols


6 opmerkingen:

Klaske zei

Ze zijn prachtig. Het zijn inderdaad van die kaartjes waarvan je hoopt dat je ze niet teveel hoeft te maken... Ik heb altijd enkele op voorraad. Ik hoop alleen dat ze hééééél lang blijven liggen...

Daphne Coers zei

Zulke kaartjes heb ik ook vaak op voorraad, alhoewel ik ze het liefste maak als ik ze nodig heb, dan kan ik er nog meer gevoel in kwijt.
Ik vind ze prachtig, vooral de tweede......

Marjan Küppers zei

Mooie kaartjes, eenvoud en elegantie en zeer gewaardeerd door de ontvangers, denk ik zo.

Rosina zei

2 schitterende en stijlvolle condoleancekaartjes Miranda...

groetjes Rosina

Aartje zei

Mooie stijlvolle kaarten. Echt een mooie bemoediging voor iemand die het moeilijk heeft.
Groeten, Aartje

Gerrina zei

Ben altijd blij als ik deze lang niet hoef te maken...
Maar ja, als je ze maakt mogen ze zo mooi als deze zijn...
Fijn weekend verder!