maandag 6 juni 2016

Dino-rrific!

Stampin' Up! bestellen dinsdag 7 juni

Mijn zoon had een kinderfeestje. et jongetje houdt erg van dino's. Dus daar hoort dan een zelfgemaakt kaartje met de No Bones About It set bij, natuurlijk. Lana heeft het kaartje verzonnen en we hebben het samen gestempeld! Zij de lichamen, ik de botten en het sentiment. Dat was erg gezellig. Ze vind het heerlijk als we samen werken. Zij is echt mijn assistente. Het cadeau ging in een zakje, dat ik ook nog even gepersonaliseerd heb. En Voila. Kind blij, moeder blij, wij blij. 


Nu aan de poest, want vanmiddag verwacht ik weer een lading nieuwe spulletjes en jullie bestellingen. Dus dan moet ik aan de slag. Zodat jullie alles zo snel mogelijk krijgen!

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Gerrina zei

Heerlijk dat jullie 2-en zo lekker (en mooi!) aan de slag zijn geweest! Doe je niet te snel met die hitte? Gelukkig hier de poets al gehad, nu weer in de boeken en dan hopelijk nog even stempelen... Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Wat een enige thema, de dino's! Leuk om met Lana samen wat te freubelen. En handig...
Groetjes,
GerJanne

Marit zei

Superstoer geworden, complimenten aan Lana voor het ontwerp van deze kaart!

Marjan Küppers zei

Wat een superleuke kaart, zo door mama en Lana samen gemaakt! Gezellig dat zij het ook zo leuk vindt!

Mieke zei

Super!!

Margo zei

Lekker stoer die dino's !
Groetjes
Margo