donderdag 16 juni 2016

Captain CASE

Stampin' Up! bestellen 21 juni

Misschien is het leuk om een nieuwe rubriek in te voeren. Captain CASE. Waarin ik iedere week een kaartje van iemand CASE (Copy and Share Everything). Want dat doen we online, elkaar inspiratie geven. Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk mijn eigen ding te doen, maar soms zie je zoiets leuks, dat je er een idee van krijgt of het gewoon wilt namaken. Het volgende kaartje zag ik bij Je@net. En ik maakte mijn eigen versie.


De letters en het houten figuur zijn inmiddels uit het assortiment.
Het kaartje is namelijk gemaakt met restjes die ik pas heb opgeruimd.

En omdat ik nog niet gestart ben met kerstkaarten... hier nog een voor vandaag.
Gemaakt met een nieuwe Belgische klant, die Stampin' Up! wel eens wilde uitproberen. En dus kwam ze op bezoek. We gingen naar mijn knutseldomein en gingen aan de slag om een kerstkaartje te maken. Dat is al even geleden, inmiddels is ze al best verslaafd...
Tja, dat is wat ik doe.... mensen aan een verslaving helpen, hihihi. 


En nu eens aan deze dag beginnen (en het is al bijna elf uur als ik dit schrijf). Jeetje wat ben ik lui. Met een man die al is werken, een dochter die alles al zelf doet en Dano lekker bij me thuis kan ik rustig aan doen. We hebben tot wel 10 uur in bed gelegen!
Dano hoeft niet naar school, hij is dinsdag geholpen aan zijn liesbreuk. Wat een bikkel is dat. Onze dochter lag 5 weken geleden op de bank te piepen (ook liesbreuk) en wilde om de 6 uur haar paracetamol en soms nog extra diclofenac. Dano taalt er niet naar. Soms als het allemaal niet meer lukt met goed zitten of lopen dan wil hij zijn paracetamol. We hebben zelfs besloten om hem minder te geven dan het ziekenhuis hem voorschreef. Hij wilde na zijn operatie al op zijn skelter. Maar dat konden we voorkomen. Daarna haalde hij de step uit. Eh, stop! Grappig hoor om het verschil in sexe te zien. Met ziekte overtreffen wij vrouwen de man natuurlijk. Maar met pijn overtreffen ze ons toch echt. Bikkels zijn het.

Groetjes 
Miranda Mols

5 opmerkingen:

Marjan Küppers zei

Gaaf hoor, Miranda, allebei de kaartjes!
Hopelijk is je stoere knul snel hersteld!

Daphne Coers zei

Ik vind vooral het eerste kaartje erg mooi.

Sterkte met die stoere kerel van je, sjonge, ik heb bewondering voor hem hoor.
Groetjes, Daphne

Daphne Coers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei

Hé....wat leuk, Miranda. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Ook je andere kaart is goed gelukt. En lekker weer twee kerstkaarten klaar!

Krista Kelchtermans zei

Hoezo ikke verslaafd? :D :D :D