vrijdag 6 mei 2016

Let's Have Ice Cream

Stampin' Up! bestellen 17 mei

Ik heb nog een kaartje met 1 klein stempeltje. Dit stempeltje komt uit een Kerst set... Snow Place. Die set blijft gelukkig nog een jaar bij ons, met zijn leuke sneeuwpoppen en pinguïn. Zo zie je maar dat je met een Kerstset niet alleen kerstkaarten kunt maken. De tekst komt uit Sprinkles on Top, die er helaas wel uit gaat.



Wat is het toch fijn om een demonstratrice te zijn!! Dat zing ik nog iedere dag uit volle borst. Zeker nu tijdens de pre-order periode. Ik heb al heel wat nieuw speelgoed uit de allernieuwste catalogus waaruit klanten pas 1 juni kunnen bestellen. Ook jij kunt NU al met de nieuwste producten spelen! Wordt vandaag nog demonstratrice in Team Utopia, start je eigen carrière en bestel meteen al uit de nieuwe catalogus. 
De nieuwste producten wachten op jou!! En ik ook!!

Voor meer informatie:



Groetjes
Miranda Mols

2 opmerkingen:

Rosina zei

Een super mooi zomers verjaardagskaartje Miranda...
leuk die ijsjesstempeltjes...
groetjes Rosina

Marlieke zei

Deze is wel echt heeeeeel erg leuk!!!
Zoiets wil ik ook wel maken.