donderdag 12 mei 2016

Hum With The Bird

Stampin' Up! bestellen 17 mei!

Heb jij mijn nieuwste filmpje al gezien?
3 Step Stampin (ofwel in 3 stappen stempelen) met de MISTI.
Want ja, ik wilde niet aan de MISTI. Geen Stampin' Up! hé. Maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. Iedereen is zo vreselijk enthousiast. En nu hij voor een prima prijs in Nederland te bestellen is...heb ik op het koop knopje gedrukt. Oef... Maar potverdrie, wat was dat de moeite waard. En....oei....ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik echt verkocht ben.
Onze 2 en 3 step stempelsets zijn hier echt fantastisch voor. 

SYW: Bingo Roze, groen, blauw

Zoals deze kolibrie, Met 3 stempels en een 4de voor het keeltje is het nogal een precisie werkje om het perfect te doen. Maar met de MISTI is het een makkie.
Kijk maar!




Groetjes
Miranda Mols


5 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Miranda,
mooi kaartje heb je gestempeld! Je filmpje ga ik morgen bekijken. Nu eerst maar eens plat!
GerJanne

Mieke zei

OMG hoe perfect is deze kaart! Wat een beauty! Straks zeker je filmpje bekijken! Top!!!

Je@net zei

Wow...wat móói!

Aartje zei

Wat een handig ding die Misti. Veel makkelijker dan en stempelliniaal.
Groeten, Aartje

Jane zei

Mooie kaart Miranda en wat een handig ding die misti.
Leuk dat je mee doet bij SYW.

Groetjes Jane