zondag 8 mei 2016

Happy Mother's Day

Stampin' Up! bestellen 17 mei

Een wens voor alle creatieve moeders...
En creatief zijn we allemaal op de een of de andere manier. 
Een moeder is het creatiefste wezen op onze planeet. 


Dit papier komt uit de nieuwe catalogus. Wat een makkelijk te verwerken papier! Ik ben verliefd. Dit patroontje met bloemen is heerlijk vrolijk en zomers. Dit papier kun je niet weerstaan, ik zeg het je. Dit is een must-have, schrijf maar op je lijstje!

De nieuwe 2016-2017 catalogi zijn binnen. Heb jij jouw exemplaar al?
Kom hem afhalen of doe een bestelling en ik stuur hem mee.

Groetjes
Miranda Mols



4 opmerkingen:

Mieke zei

Lekker vrolijk, mooie kaart.

Aartje zei

Wat een leuke kaart, inderdaad leuk papier wat niet veel extra's nodig heeft.
Groeten, Aartje

Evy G zei

Hele vrolijke en zomerse kaart. Past perfect bij dit weer ;-) Ik ben er toch nog niet helemaal uit of ik dit papier al meteen wil bestellen...

Gerrina zei

Heerlijk zo'n vrolijke kaart!
Enne, al bij aan het komen van de vakantie?
Groetjes, Gerrina