zondag 29 mei 2016

Golden Marriage

Stampin' Up! bestellen 31 mei (retiring) en 1 juni (nieuw) 

De lantaarnpalen in de straat waren versierd met ballonnen en een foto. Op die foto stonden 2 mensen, een man en een vrouw, niet liefdevol samen, maar ieder apart 2 foto's naast elkaar. Hmmmm, wat zou dat dan betekenen. Ik herkende die mensen natuurlijk, dus een nadere inspectie volgde en er stond het volgende op de foto: AL 50 JAAR SAMEN!
Ik vraag me op dat moment af, hoe je al 50 jaar samen kunt zijn en dan geen foto afbeeldt van 2 liefhebbende mensen SAMEN. Maar goed, vast lief bedoeld van de organisator van deze verrassing. Alleen niet "af" wat mij betreft. Niet dat ik nou zo attent ben om zo iets te regelen, maar als ik het deed.Dan klopte die foto! Er hing een grote versierde groene boog om de deur vol met papieren bloemen en ballonnen. 

DCL: goud

En dus moest er een kaartje komen. 50 jaar liefde vraagt om een boel goud. En dus maakte ik een shaker kaart vol gouden hartjes, het hart van de bloem is ook echt een hartje. De tekst op de kaart heb ik gemaakt met het nieuwe Labeler alfabet. Geweldig kleine lettertjes, perfect voor een kaart. Onze Dano bracht de kaart en deze viel in de smaak. Taak volbracht!

Fijne zondag!

Groetjes
Miranda Mols





13 opmerkingen:

Sieneke zei

Wat een feestelijke kaart voor een feestelijke dag. Kunnen ze spelen met confetti zonder de troep.

Marjan Küppers zei

Zohee Speedy Gonzalez! Jij bent snel met die kaart voor de DCL challenge! Een mooi is het, dank je wel voor het meedoen met DCL.

Dolinda Neilen zei

Leuk bedacht ik ben sinds afgelopen dinsdag fan van shaker cards!

Dolinda Neilen zei

Leuk bedacht ik ben sinds afgelopen dinsdag fan van shaker cards!

Je@net zei

Wat een mooie en feestelijke kaart, Miranda!

Margot zei

Haha grappig dat verhaal over die foto! En dat in een tijd met selfie's die je om je oren vliegen :)

Je kaart is mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Marlieke zei

Heel mooi en feestelijk kaartje!

Margo zei

Prachtig Miranda ! Zo mooi met al dat goud !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Mooi dat hart als shaker en zo strak en CAS gemaakt! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Heel mooi deze kaart Miranda....wat een feestelijke uitstraling heeft die geregen met die gouden accentjes erop

groetjes Rosina

Marit zei

Onwijs leuk Miranda!

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtige bijdrage. Groetjes, Ankie

Ellen zei

Mooie kaart Miranda, met van die feestelijke gouden accenten!
Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen