zondag 22 mei 2016

Cruising...

Stampin' Up! bestellen 31 mei

Vandaag is het zover. De cruise die de demo's van Stampin' Up! hebben verdiend gaat vandaag beginnen. En terwijl ik de meest geweldige foto's van demo's in Barcelona,  prachtige bouwwerken, culturele uitstapjes in de zon en heerlijk voedsel voorbij zie komen, zit ik achter de computer in mijn pyjama bij de kinderen. Zucht... geen avontuur voor mij en toch had ik de reis ook verdient. Ik geniet gewoon maar van een afstand mee. 

Om een aantal van mijn demovriendinnen een fijne cruise te wensen heb ik met de nieuwe Swirly Bird set wat mooie kaarten gemaakt. Uiteraard met een bootje.
Wat een enorm veelzijdige set! Je ziet et in de eerste oogopslag niet direct, maar wat kun je hier veel mee maken! Om te beginnen dus deze boot.


Een ander kleurtje


En een watercolor versie



Ik hoop dat iedereen geniet van deze cruise, waarvoor alle meiden zo hard gewerkt hebben. Ik heb inmiddels de volgende reis, (Stampin' Up! incentive trip) naar Phucket Thailand verdiend. Dankzij mijn trouwe klanten en mijn teammaatjes. En ik hoop dat we die reis volgend jaar wel gaan maken.

Bon Voyage meiden!

Miranda Mols





8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke kaartjes, Miranda!

Mieke zei

Mooi en lekker zomers.

Gerrina zei

Wat andere kleuren er een heel eigen sfeer aan geven; lekker vrolijke -ik krijg zin in mooi weer- kaakten! Fijn weekend verder!

Marit zei

Wat lief jouw kaartjes! Ik begin deze set steeds leuker te vinden­čśë. Geniet van je kids en de zondag! Xxx

Ilse Stouten zei

Heb mijn lijstje al klaar, en deze set staat er ook op !

Aartje zei

Wat een leuke serie. En fijn dat je nog een mooie trip in het vooruitzicht hebt.
Groeten, Aartje

Rosina zei

PRACHTIG dit kaartje Miranda...mooi zeegezicht met dat leuke zeilbootje

groetjes Rosina

Marjan K├╝ppers zei

Mooie kaartjes voor je teammaatjes, Miranda! Jammer dat jij er niet bij kunt zijn, maar hopelijk die volgende dan toch wel.