maandag 2 mei 2016

Birds Are Singing

Stampin' Up! bestellen 3 mei

Bestel je bundel (stempelset en pons of stansen) deze maand nog met 15% korting. De bundels die mee gaan naar de komende catalogus zullen niet meer als bundel verkocht worden! Je betaald dan losse prijs en dus 15% meer dan nu. Ik stuur je graag een lijstje. Of als je de nieuwsbrief leest, dan staat het lijstje daarin. Ben je lid van mijn nieuwsbrief en kreeg je hem gisteren niet? Kijk dan in je spam en zet mijn email adres bij je goedgekeurde afzenders.

Leuke kleine losse stempelstjes in sets moet je ook nooit vergeten. Dat laat deze leuke kaart weer zien. Het vogeltje komt uit de set Welcome Words uit de Lente catalogus en verdwijnt helaas. Het lijntje en de muzieknoten tekende ik zelf.


Heb je nog geen demonstratrice en ontdek je Stampin' Up! pas net, wil je overstappen, of bestelde je al bij mij in de afgelopen 6 maanden? Stuur me dan je adres en ik stuur je de nieuwe catalogus na 10 mei toe. Mensen die in een straal van 30km wonen, mogen de catalogus komen ophalen. Mail voor een afspraak vanaf 10 mei. 
Natuurlijk kun je ook gezellig naar mijn workshop komen. 
Klik HIER voor meer info

5 opmerkingen:

Margot zei

Die is leuk! Een goede uitdaging deze keer, juist voor die kleinere stempels, die moeten ook gebruikt worden toch?! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Gerrina zei

Leuk! Echt een super CAS-kaart van jou; eentje waar ik helemaal weg van ben! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Ooooh deze is echt heel erg leuk!

Marjan Küppers zei

Wat een gaaf kaartje met die leuke birdies zingend voor de jarige! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

Ellen zei

Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen