zaterdag 23 april 2016

SPOILER ALERT!!! Stampin' Up! Catalog 2016-2017

Stampin'Up! bestellen 26 april


De Retired Lijsten zijn inmiddels aardig leeg.Maar er staat nog genoeg leuks in.
Heb je al gekeken of je echt niet nog iets nodig hebt. Weg is weg en ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen spijt hadden. Dus hier de link. Er staan kruisjes achter de producten die er nu al niet meer zijn:

RETIRED LIJST

Zo gaat ook deze set eruit. De Party Wishes stempelset en ook de 3 bijpassende mini ponsjes met de ballon, cupcake en kaarsje. Jammer, die zijn zo leuk!
Maar gelukkig nog steeds verkrijgbaar! 



Dinsdag 26 april bestel ik weer.

Wil je nog niet verrast worden met alle nieuwe dingen uit de catalogus, lees dan niet verder! 


LET OP!!
*
*
ALS JE NU VERDER LEEST
*
*
DAN WEET JE WAT ER IN DE NIEUWE CATALOGUS STAAT
*
*
LAATSTE WAARSCHUWING
*
*
*
WEET JE HET HEEL ZEKER???
*
*
*
NOU, VOORUIT DAN
*
*
Ik heb tijdens Onstage met mijn camera rondgelopen en alles vastgelegd op foto.
*
*
Klik op de foto en bekijk ze groter!
*
*
Neem een kop koffie of thee en geniet!



























Je hebt gekeken. Jullie zijn nu vast aan het kwijlen net als ik...
Of je hebt ondertussen al 3x van boven naar beneden gescrold om alles nog eens te zien?
Je bent vast net zo enthousiast als ik!

NIEUWE CATALOGUS ONTVANGEN??
3 mei mag ik een aantal producten pre-orderen en dan bestel ik voor jullie de catalogus mee. Stuur me alvast een mail met je naam en adres als jij een GRATIS exemplaar opgestuurd wilt krijgen. Mensen in een straal van 30km kunnen hem af komen halen. 
Je krijgt de catalogus GRATIS als je de afgelopen 6 maanden iets besteld hebt of als je nog geen demonstratrice hebt of van demonstratrice wilt wisselen! 
Na 11 mei kun je de catalogus in je brievenbus vinden.

NIEUWE CATALOGUS PARTY
Natuurlijk organiseer ik ook nog een "Find Your Inspiration Party".
Hou mijn pagina Utopia Evenement in de gaten! Zodra die hierboven zichtbaar is, is er een datum bekend! 

Groetjes
Miranda Mols


2 opmerkingen:

Rosina zei

Nou dat beloofd wat met die nieuwe spulletje die in aantocht zijn ....de kleurtjes zijn in ieder geval heel leuk ...

groetjes
Rosina

Nadia zei

Amai, nu zie ik dingen die ik nog niet gezien had... Nog meer leuks... Grote letters... Joepie... Bedankt voor de foto's ....