woensdag 20 april 2016

#Onstage 2016 + Sneak Peek New Catalog

Stampin' Up! bestellen 26 april
Wil jij nog wat van de Retired Lijsten?

 Als je Stampin' Up! demo bent, zoals ik. (Kun jij ook worden, KLIK) Dan mag je naar de leuke events van Stampin' Up! Ik was er afgelopen weekend met nog 199 andere demo's. Het was weer een super event. We kregen de nieuwe catalogus en een paar nieuwe stempelsets. We konden alle nieuwe producten zien en aanraken en we hebben er zelfs mee gewerkt. Ik zeg het je! Ga alvast maar sparen want dit wordt er weer een om over te kwijlen.

Dit jaar maakte ik een paar swaps. Dat zijn ideeën die je uitwisselt met collega's.
Dit was mijn swap. Ik wilde graag wat met mijn Utopia kleuren doen. Ik ben immers gek op regenbogen. Dit was Swap 1. De ondergrond had ik al, maar daar liep ik vast. Maar samen met knutselvriendin Mariëtte bedachten we toch nog een hele bijzondere swap.


Door het maken van swap 1 hield ik een restje over dat te leuk was om weg te gooien. Dus dat werd Swap 2. Zo kun je dus heel goed de template gebruiken waar je mee werkt.e


En daar is dan Swap 2. Mooi is dat de Sunburst en de stempelset Over the Rainbow in de nieuwe catalogus blijven. Deze stans is echt aan me gegroeid hoor!


Dan is het vast leuk om de nieuwe In Colors al te zien. 
Sneak Peek...

Dapper Denim
Emerald Envy
Flirty Flamingo
Peekaboo Peach en
Sweet Sugarplum

Zijn ze niet geweldig?!


En hier een Sneak Peek van wat nieuwe producten. Ik verwerkte 3 nieuwe stempelsets op dit kaartje en de nieuwe Peekaboo Peach In Color.

En er waren natuurlijk ook wat trotse momenten op Onstage uit het Utopia Team.
Collega Miriam moest het podium op voor haar Silver Elite promotie en de dames hieronder (Miriam en Mandy) deden een geweldige presentatie. Kijk goed naar de foto voor nog een Sneak Peek!


En ook ik had weer een mijlpaal te vieren. Zalig. Allemaal dankzij jullie, mijn geweldige verslaafde klanten. Luv you!! Bedankt!


En nu kruip ik snel mijn zolder op. Ik ga mijn doos met nieuwe spulletjes uitpakken...
Zal ik het filmen voor jullie???

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Nadia zei

Wat een mooie nieuwe in- Colors .... Daar zitten weer toppertjes tussen.... En ja via pinterest zie ik al wat Sneek-peeks maar ik zou zeggen filmen maar dan kan ik alvast wat kwijlen��

Rwf Designs zei

De kleuren vind ik leuk, dapper denim is denk ik mijn favoriet zo vanaf het scherm te zien. Ik had alleen een andere naam voor de groen bedacht. Emerald envy betekent zo iets groene jaloezie/afgunst; dat klinkt zo negatief, niet?

Sandy Brans zei

laat maar is zien wat jij gekocht hebt? was een mooie zaterdag om mee temaken

Marjan Küppers zei

Gaaf allemaal hoor!! De nieuwe kleurtjes zijn erg mooi!

Gerrina zei

Mooie swaps gemaakt! En leuk dat je weer met nieuws aan de gang kunt...ik heb voor zeker een half jaar genoeg met mijn "buit" van de Art Specially! Heerlijk nieuwe stempels en nieuwe dingen maken... geniet van deze heerlijke hobby en de vakantie vanaf dit weekend!

Margot zei

Ik vind de nieuwe kleuren geweldig, dat doen ze goed bij SU!