vrijdag 15 april 2016

Make a Wish

Stampin up! bestellen 18 april 22.00 uur!! 
Met Retired Lijstn en laatste Weekly Deals 

Ik ben me aan het klaar maken voor Centre Stage vanavond en Onstage morgen.
Vanavond krijg ik de nieuwste catalogus in handen! Zo spannend.
Maar eerst nog even naar mijn demovriendin Carmen in Den Haag rijden, want we gaan vanavond samen naar Amsterdam.



Deze kaarte maakte ik voor een klein meisje met leukemie. Dochter van Nathalie die bij Stampin' Up! USA werkt. Ik volg hun verhaal al een jaar en het is hartverscheurend hoe zo'n klein meisje zoveel moet doorstaan. Natuurlijk zijn er honderden anderen die dit ook mee maken, maar haar verhaal volg ik, het is een verschrikkelijke ziekte. Maar wat een vechter, wat een sterke meid. gelukkig maakt ze ook heel veel mooie, gave en leuke dingen mee. Ik stuurde met de kaart een Worry Doll mee, zo'n handgemaakt poppetje aan wie je je zorgen vertelt en dat gaat dan onder je kussen. In de ochtend zouden al je zorgen zijn verdwenen, zo gaat het verhaal. Zal vast waar zijn, al is het maar voor eventjes dan in ieder geval hé.

Ik ga snel verder, mijn koffer klaar maken.
Ik ga plezier hebben!

Groetjes
Miranda Mols

8 opmerkingen:

Judith zei

Stralend mooi! Prachtige, vrolijke kaart! Veel plezier On Stage!

Je@net zei

Een prachtige kaart, Miranda.
En een fijn weekend gewenst!

Rosina zei

Heel mooi je kaartje voor een dappere meid Mranda...soms is het zo oneerlijk met die verschrikkelijke ziekte...
Ik wens je een hele leuke "Stampin Up" dag morgen...geniet ervan!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Marjan Küppers zei

Geweldige kaart, de vlinder is zo mooi op de achtergrond! Have fun!!

Daphne Coers zei

Zulke verhalen bezorgen mij altijd kippenvel!!!

Mooie kaart, hele mooie kleuren, helemaal voor een jong, dapper meisje.

Hoop dat je veel plezier gehad hebt?!!

Gerrina zei

Deze sprong echt van m'n blogrol! Wat een gave kleuren en kaart! Fijne zondag verder!

Dora zei

Hele mooie kaart!

Margot zei

Prachtig, dat zal het meisje goed doen!