vrijdag 29 april 2016

It's bugging me


Stampin Up! bestellen 30 april en 3 mei

Ik heb zoals beloofd een snel filmpje gemaakt van de producten die ik al mocht pre-orderen. Het staat onderaan.

Deze leuke kever gaat ook weg. Ik had nog zoveel plannen met hem. Herby, een cabrio, een beterschapskaartje (caught a bug?). Maar het mocht niet zo zijn. Heel mei nog te bestellen trouwens. Voor nu een Kever met roze sportwielen. Mijn nichtje is gek op kevers en deze kaart gaat naar haar. Ze heeft haar diploma verzorgende gehaald.


En dan hier het korte filmpje met producten die jullie vanaf 1 juni kunnen gaan bestellen. Wat vinden jullie van deze producten tot nu toe? 



Groetjes
Miranda Mols

3 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda. En wow...gaaf filmpje!

Daphne Coers zei

Hele leuke kaart.
Met zo'n kevertje kun je inderdaad vele kaarten maken, voor vele verschillende doeleinde!!

Gerrina zei

Wat een leuke woordspeling weer! Gave kaart! Hoop dat jullie genoten hebben van een zonnige zondag! Groetjes, Gerrina