maandag 11 april 2016

Balloon Party

Stampin' Up! bestellen 12 april

Het weekend is weer voorbij. Het was prima weer. Dus de BBQ werd onder het stof vandaan gehaald. De kinderen hebben heerlijk buiten gespeeld de hele dag en we hebben lekker veel gewandeld. Ik zeg LENTE!!! Vandaag lopen we lekker naar school en ik loop daarna met de hondjes verderhelemaal buitenom weer naar huis. Snoetje in de zon en genieten. Daarna aan het werk! Alles moet af want vrijdag en zaterdag ben ik in Amsterdam bij Onstage. We krijgen daar de nieuwe catalogus!!! Zo spannend.

Voor vandaag een One Layer kaartje. En ik vind hem wel heel leuk. Fijn om weer eens te maken. 

Less is More: One Layer

Het wordt vandaag heerlijk weer. Geniet ervan!

Groetjes
Miranda Mols

11 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda!

Esther zei

Really nice layout and such cheerful colours! :)

Dora zei

Mooie lay-out in CAS.

Sid zei

Fab design, it's so crisp Miranda ! I have also become your latest blog follower !

Sarah Gray zei

Love the CAS design and colourful balloons! Great to see you at Less is More :)

Margo zei

Oh spannend ! De nieuwe catalogus !!!!
Je kaartje is superleuk ! Tof zo'n one-layer card !
Groetjes
Margo

Renate zei

Het zonnetje doet echt goed. De mensen zijn veel vrolijker, en ik merk dat ik zelf ook weer wat lekkerder in mijn velletje zit.
Ook van je kaartje krijg ik goeie zin, wat heb je dit waanzinnig leuk gedaan. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel mooi dit CAS kaartje Miranda....

groetjes Rosina

Anne zei

What a lovely one layer card Miranda.
I'm not sure that balloons are a geometric shape, however the colours are so pretty.
Thanks so much for taking part
Anne
"Less is More"

Sharon zei

This is fabulous! A really great design and so colourful too.
Thank you for joining us at Less is More.
Sharon xx

Chrissie zei

This is great fun!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"