dinsdag 15 maart 2016

Congrats

Stampin' Up! bestellen 29 maart



Gisteren was onze Dano jarig. Alweer 5 jaar is ie geworden. Zoals altijd doe ik alles op het laatste moment. Taart bestellen, net op tijd. Opa's en oma's uitnodigen, net op tijd... (vergeet 1 oma hem dan toch nog!) Zondag lekker veel taart gegeten (kilo extra erbij) en maandag me de sloffen onder mijn kont uitgelopen om te zorgen dat ik om half twaalf kon trakteren. Maar ik presteer prima met korte deadlines want alles is weer gelukt.
Op school was het een feestje! Ik serveerde friet (cake) met mayonaise (slagroom) en een bekertje slagroom. Thuis konden ze verder vieren met de bellenblaas. De kinderen vonden het geweldig! Niet zingen, uitdelen en wegwezen, nee een heus feest van dik een half uur. Zo wilde Dano het graag, dat vroeg hij. Hetzelfde als op het KDV waar hij vorig jaar weg ging. Dat ie het nog weet! Gelukkig was de juf voor een keer akkoord.


Een kaartje....tja....ik knutsel al even niet meer. Het lukt gewoon even niet. Komt wel weer. Te druk in mijn hoofd denk ik. Mijn man plande vakantie en werd toen ziek. Het ene virus na het andere. Dus et werd een lange vakantie. En hij is nog altijd niet beter. Hij is inmiddels al 8 weken thuis. Dan onze pup.Heerlijk om beneden met hem bezig te zijn, de zolder lonkt dan ook minder.... Komt allemaal wel weer.


Deze kaartjes maakte ik dus al een tijd geleden. Deze met een mask en een stempel, goed voor een man vond ik.

Nog 16 dagen tot het einde van Sale-A-Bration!! Heb jij alle SAB cadeautjes die je wilde al?

Fijne dag!

Groetjes
Miranda Mols



5 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd met de jarige, wat wordt ie toch al groot!
En je kaarten zijn leuk geworden, Miranda!

GerJanne zei

Sjonge zeg, alweer 5!! Van harte met Dano! En wat een goed geheugen, kun je wel nagaan dat hij het een top traktatie vind. Je kaartjes zijn heel leuk en mooi en het komt natuurlijk wel weer, eerst de drukte van je pup en tegelijk je man zo ziek. Wat balen en dat zal hij ook wel doen. Beterschap voor hem en sterkte met alles!!
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi deze kaartje Miranda....en ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje...zal vast heel gezellig geweest zijn
en heel vervelend dat je man al een tijdje ziek is....hopelijk gaat het snel de betere kant op...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Gefeliciteerd met jullie jongste nog!
En heel veel beterschap met je man; 8 weken is toch wel erg lang...Sterkte!
Kan me voorstellen dat stempelen of zo nu even niet lukt; maar ja "soms komt het leven even tussen een hobby", toch?
Deze zijn weer mooi!
Groetjes, Gerrina

Daphne Coers zei

Gefeliciteerd met jullie stoere man!!
Wat een lekker koppie heeft hij toch, hi hi.

Niet leuk van je man, bah, laat hem doeg uitzieken hoor, er kan van alles bijkomen (preek uit ervaring.....)

En het knutselen, ach, komt wel weer, lekker genieten nu van de dingen om je heen.

Groetjes, Daphne