woensdag 30 maart 2016

Sale-A-Bration Goodbye

Stampin' Up! bestellen 31 maart

En de allerlaatste kans op een GRATIS kado gaat in. Morgenochtend om 9.30 uur begin ik aan mijn allerlaatste SALE-A-BRATION bestelling voor dit jaar.
Wat zou je misschien nog missen? Nou, deze gave set met de Tandem fiets erin, Pedal Pusher? Heb je die al?


De sentimenten op beide kaarten komen uit de set Beautiful Ride, die combineren geweldig met de Pedal Pusher! Het koppeltje en de hartjes hieronder komen ook uit de Beautiful Ride set. 


Het papier op de achtergrond komt uit het GRATIS Sale-A-Bration kado Perfectly Artistic. Geweldig mooi pak DSP hoor.

Dus nog een allerlaatste SALE-A-BRATION wens? Zorg dat je lijstje morgenochtend, liefst voor 9.30 uur bij mij binnen is. Natuurlijk ben ik nog wel even bezig met de laatste bestelling. Ik kijk uit naar de laatste lijstjes!

Bedankt voor een geweldige Sale-A-Bration samen en tot volgend jaar.

Groetjes
Miranda Mols


5 opmerkingen:

Rosina zei

Je kaartje is weer heel erg mooi Miranda...heel mooi hoe je het water heb gecreëerd...PRACHTIG!!!

groetjes Rosina

Diane zei

Two really cute designs Miranda.

Hugs Diane

Gerrina zei

Mooie kaarten! Elk met de achtergrond zo;n andere sfeer; gaaf! (lichte voorkeur voor het paartje; ziet er relaxed uit! Fijn weekend!

Mieke zei

Mooie kaarten! Vooral de tweede is echt leuk.

Margo zei

Wat een leuke kaarten ! Bedankt voor je opbergtips !
Groetjes
Margo