donderdag 3 maart 2016

Oh, What Fun...

Stampin' Up! bestellen 15 maart

Hier is onze kleine pupsel weer. We mogen na 3 weken zeggen dat hij volledig zindelijk is. Hoera! Vannacht voor de eerste keer in de bench beneden (hij sliep naast ons bed in een doos, met kussen) en vanochtend om 7 uur toen hij ons hoorde wilde hij toch ook wel eens even naar buiten. Zalig.


En hier is Monster & Co samen op de foto. Als de postbode komt, blaffen ze al met zijn tweeën. Ons alarmsysteem heeft duidelijk een upgrade gehad naar 2.0, hihi. 



52 Weeks to Christmas draait gewoon door. Ik heb nog geen zin gehad in een kerstkaart hoor. Maar ik vond er nog wat die ik nog niet liet zien. De meeste producten zijn ook al niet meer verkrijgbaar, maar ik vind deze kaarten te leuk om niet te laten zien. 


Wat nog wel verkrijgbaar is (buiten het sentiment uit Oh, What Fun), is de Stella Winks Glitter pen. Lekker overal gecontroleerd glitter smeren. ik heb geprobeerd om het vast te leggen op foto. Je smeert het lekker overal op. Op houten embellies geeft dat een hele gave look.



En dan was ik echt gek op die hertjes natuurlijk. Ik dacht dat het wel leuk was om een letter om zijn nek te doen.



En dan die leuke set met de heuvels. Zo jammer dat deze er al weer uit is. Een One Layer kaart in 2 kleuren. Altijd leuk om te maken.


Ik vond het vorig jaar wel fijn om mijn kerstkaarten voorraad na Sinterklaas af te hebben, zodat ik geen stress had en alles op tijd kon weg sturen. Maar ik heb me tot nu nog niet kunnen bewegen om er weer te maken. En o jee, we zitten alweer in maart! Begon jij alweer aan een kerstkaart?

Groetjes
Miranda Mols


8 opmerkingen:

Rosina zei

Het zijn 3 schitterende kerstkaartjes Miranda...echte beauty's...en ook de foto's van je hondenduo zijn erg leuk...heel goed in deze tijd dat zo een alarm hebt...en ze zijn nog lief ook...

groetjes Rosina

Ingrid Reyners zei

Wat is het toch een schatje, en geweldig dat hij al zindelijk is, en lekker kan slapen in de bench 's nachts, Tygo zit er echt als grote waakhomd bij, zo leuk om die twee samen te zien... Je kaartjes zijn erg leuk, leuk idee om de glitters op jet hout te verwerken, sorry af en toe oor een typfout maar ik zit met de tab, en dan is corrigeren soms lastig...groetjes Ingrid

Je@net zei

Oooh...wat zijn ze leuk! Zowel de honden als je kaartjes :o)

Sylvia zei

Wat een lieve foto van jullie honden en heel fijn dat de puppy al zindelijk is. Je kerstkaartjes zijn super, inderdaad jammer dat sommige producten eruit zijn. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

Daphne Coers zei

Leuk joh, die kaarten.
Gelukkig heb je ze nog laten zien.
Had ze niet willen missen hoor.

Wat is het toch een scheetje, jullie pup!
Zo samen met de oudere hond is het een mooi setje.
Lekker van genieten hoor.
Groetjes, Daphne

An Smets zei

Mooie kaartjes, het begint toch een beetje te kriebelen om van start te gaan
Groetjes
An

Diane zei

What wonderful card designs and what adorable pictures of your dogs.

Hugs Diane

Gerrina zei

Zijn erug leuk deze kaarten! Jammer dat alles zo snel weer uit de collectie is en je steeds weer iets nieuws moet hebben, terwijl je nog zo veel met het "oude" kunt spelen../ Fijn weekend verder!