zondag 27 maart 2016

Happy Easter!

Stampin' Up! bestellen 31 maart

Vrolijk Pasen allemaal!


1ste Paasdag, voor ons de dag waarop de Paashaas onze tuin een bezoekje brengt. De kinderen gaan naar eieren op zoek en er ligt altijd een klein cadeautje bij. En nu maakt mijn man de paaslunch klaar. Allerlei soorten gekke "friet" zoals kreukelfriet, twisters en meer en daarbij lekkere mini snacks. 

Ook nemen we over 5 dagen afscheid van Sale-A-Bration 2016. Een succesvolle SAB voor mij, met heel veel kadootjes voor jullie. En om jullie te herinneren aan die laatste kans om SAB cadeaus te bemachtigen, zal ik 5 dagen lang iedere dag nog een kaart laten zien waarop ik een GRATIS SAB product gebruik. 
Zorgen jullie dat 31 maart om 9.30uur de laatste wensen bij mij binnen zijn?



Groetjes
Miranda Mols




6 opmerkingen:

Mieke zei

Wat een mooie paaskaart! Zo te lezen was jullie paasfeestje geslaagd. Nog een fijne 2de paasdag!

Sieneke zei

Leuke kaartjes allebei. Lekker zo'n paaslunch.

Daphne Coers zei

Wat een leif kaartje, die eerste.
Aaaah, schattig, dat konijntje.
En die strik erbij is hele aal goed.
De tweede kaart is echt super mooi.
Stijlvol, CAS en mooie kleuren.

Je@net zei

Twee leuke kaarten, Miranda. En wat heb je de tekst op de tweede kaart leuk verwerkt. Goed idee.
Nog een gezellige dag gewenst!

Cornelie zei

Nice! Eerste super cute en de tweede lekker stoer!

Gerrina zei

Hoop dat jullie genoten hebben van de Paasdagen! Lekker vrolijke paaskaart! Maar je 2e is zo gaaf; mooi die kleuren en de wens zo; lekker en beetje stoere kaart! Groetjes, Gerrina