woensdag 9 maart 2016

For You...

Stampin Up! bestellen 15 maart

Een kaart die is geïnspireerd op een kaart van Pinterest. Geen idee meer waar ik deze zag. Maar ik vond hem zo mooi. Ik heb ander papier gebuikt en een ander schudstukje. Vol met zilveren sterren. 



Deze kaart maakte ik voor Eva, het dochtertje van mijn teammaatje Judith. Zij vond de kuikentjes zo leuk, maar mama geloof ik niet zo. Dus stuurde ik haar wat afdrukjes en een kaartje. Ik scoorde natuurlijk weer punten! Hihihi.


Vind jij dit kuikentje wel leuk? Je kunt het GRATIS krijgen bij je bestelling van minimaal €60. Nog maar 22 dagen trouwens want dan is de Sale-A-Bration actie weer voorbij...

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Evy G zei

Is dat het papier dat ik denk dat het is? ;-) hele leuke kaart! Het schudstukje is een super idee. En dat kuikentje vind ik schattig! Hoe is het met Flash? Geen maagproblemen?

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Miranda!

Gerrina zei

Wat een sterren! Je zou denken dat het te druk is met zo veel, maar ik vind het weer mooi! Enne gaaf kuiken-CaS-kaartje! (Nou mag het wel wat warmer worden zodat we die beesies zelf weer kunnen zien...) Groetjes, Gerrina

Dora zei

twee mooie kaarten. Mooi van stijl. Allebeide.

Rosina zei

2 schitterende kaartje Miranda...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina

Marjan Küppers zei

Allebei je kaartjes zijn erg leuk! Mooi dat schuldgedeelte op je eerste en zo lief dat kuikentje op je tweede!