zondag 28 februari 2016

You're a Dear

Stampin' Up! bestellen 1 maart

Hebben jullie mij gemist? Hihihi. Stilgezeten heb ik niet. Ik ben heerlijk creatief bezig geweest. Onze pup slaapt tenslotte veel. Want alle dingen waar ik hem aan blootstel voor de eerste keer moeten worden verwerkt. En ik ben daar veel mee bezig. Liften, roltrappen, winkels, andere honden, mensen, paraplu's, training, cursus en nog zo veel meer. In huis nog steeds een voorbeeldige pup. En hij wordt nog steeds leuker. We leren elkaar steeds beter kennen en leren steeds beter wat we aan elkaar hebben. Een heel avontuur dat we samen beleven. 

Vandaag een sketch die ik zag bij CAS Colours & Sketches.


Als je dan toch bezig bent, maak je meteen een jongens variant, wel zo makkelijk.


Er zijn in 1 week tijd wel 4 babykaartjes in de brievenbus gevallen. Zou er 9 maanden geleden ergens de stroom zijn uitgevallen?

Groetjes
Miranda Mols

12 opmerkingen:

Je@net zei

Super schattige babykaartjes, Miranda!

Margo zei

Wat een schattige kaartjes ! Grappig dat jullie zo'n babyboom hebben :)
Wat leuk dat je zo'n voorbeeldige pup in huis hebt, je hebt er wel druk mee denk ik !
Groetjes
Margo

Evy G zei

Licht uit? Nee hoor! Het was zwoel en zomer en mensen gingen op vakantie ;-) Je kaartje is prachtig, kan ook niet anders met zo'n schattig hertje! Zo'n pup in huis lijkt me heerlijk, ik kom hem snel eens aaien ;-)

karen h zei

Oh, this are so adorable! Love the little string nests and polka dot washi! Thanks for playing along with us at CC&S!

Gerrina zei

Wat een heerlijke kaarten! Zo fijntjes! Wat mij betreft kanshebbers!
Geniet van je opgroeiende pup! Groetjes, Gerrina

Jane zei

So cute! Love that adorable little deer with his blue bow set against the pretty dotted washi and hearts. Thanks for playing along at CC&S.

Marjan Küppers zei

Fijn dat het zo goed gaat met jullie hondje, het is een schatje!
De kaartjes trouwens ook, zo lief!

GerJanne zei

Enige kaartjes allebei...en nee, het was 9 maanden geleden gewoon lente!
Dat blijft vast een voorbeeldige pup en wordt een lieve gehoorzame hond, kan niet anders hoe jij er mee omgaat en wat je hem leert...
GerJanne

Rosina zei

Heel leuk zijn deze babykaartje Miranda....zo schattig in deze CAS stijl...
KNAP gedaan...en veel plezier nog met de opvoeding van je pup...een hele klus is dat...

groetjes Rosina

Beverley zei

Adorable card, great use of the sketch too. Thanks for playing along at CC&S this week. Hugs Bev x

Caro Thomas zei

What a lovely, cute design for a new baby card! I like your CAS interpretation of the sketch. Thanks for joining us at CC&S this week. Caro x

Skylark zei

Time ran away with me for commenting last week! Thank you so much for sharing your cute card with us at CC&S. Stef x