woensdag 10 februari 2016

Truth and Cheese

Stampin' Up! bestellen 16 februari


Kleuren die ik niet vaak gebruik samen. Maar wel een leuke combi samen met de tekst vind ik. Het hart liet ik met de handheld ponsen op kaas lijken en met de Wink of Stella liet ik het lekker glitteren. Een paar hartjes om het af te maken. En ik had een heel aparte Valentijnskaart. Lekker mannelijk ook.

CAS on Sunday: Valentine

Onze kleine vent groeit als kool. Haalt puppystreken uit en slaapt natuurlijk ook veel. Hij kruipt ook vaak in de mand van onze Tiko. Of die daar blij mee is.... Af en toe als die kleine er rustig ligt laten we het maar even. Hopelijk helpt dat het wennen. Tiko is natuurlijk al lang alleen. Morgen wordt hij 7 jaar. Of hij dankbaar is voor zijn verjaardagskado ;)


Groetjes
Miranda Mols

13 opmerkingen:

Gerrina zei

Wat een leuke kaart; zo is die kleurencombi wel mooi!
En wat een grote-verschil tussen 7 en nog geen 1!
Geniet er verder van deze vakantie! Groetjes, Gerrina

Judith zei

Heart of gold - eeeh, heart of cheese... Geweldig!

GerJanne zei

Heel leuk en origineel kaartje! Zou wat voor mijn dochter zijn om aan haar vriend te geven. Haar motto is: een leven zonder kaas is geen leven!
GerJanne

Marianne Van lieshout zei

Ontzettend leuk

Susan zei

So cute! Thanks for joining us at CAS on Sunday!

Dolinda Neilen zei

Oh wat leuk!hij is er al! Wat een schatje. Leuke kaart!

Dolinda Neilen zei

Oh wat leuk!hij is er al! Wat een schatje. Leuke kaart!

Daphne Coers zei

Wat een leuke kaart, het is inderdaad net een kaasje zo.

Oh, wat een grappige foto.
Die grote kijkt echt enorm.....Belazerd!! Sorry, ik heb er geen ander woord voor, hi hi.

Rosina zei

Heel gaaf dat gatenkaas hartje Miranda...hoe kom je op het idee...ik vind je kaartje geweldig...
Ook de foto van je 2 honden zijn super leuk....zijn al echte vriendjes zo te zien..

groetjes Rosina

Mieke zei

Staat mooi, die kleuren. Leuke kaart!
Hihi, zo schattig die twee in één mand :-D

Janneke de Jong zei

w wat een leuke kaart Miranda ;o)
Leuk dat je mee doet bij CAS on Sunday

Marijke zei

Gaaf en stoer de kaart, en dat hart........geweldig!!
Ach wat een droppie, succes met het opvoeden!

Groetjes,
Marijke

Mariken zei

Superleuk Valentijnskaartje! Tof dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!!