zondag 14 februari 2016

Let Us Celebrate

Stampin' Up! bestellen 16 februari

Nee, geen standaard Valentijnskaartje dit jaar. Ik wilde een kaartje maken dat voor Valentijn kan, maar net zo goed past bij een andere gelegenheid.  En ik vind hem erg gaaf geworden. De boogjes tekende ik met de hand om ze vervolgens uit te knippen. e


Ik ben eigenlijk altijd te laat, dus ik stuurde geen kaarten vandaag. Nee, zelfs mijn eigen man niet. Niet dat ik onattent ben hoor of aan niemand denk of zoiets, maar wat kaartjes betreft ben ik gewoon altijd te laat.
Heb jij wel een lieve wens aan iemand gestuurd?

Groetjes
Miranda Mols

6 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig dit CAS kaartje Miranda.....

groetjes Rosina

Mieke zei

Leuke kaart!
Ik heb Maarten wel een kaartje gegeven ;-)

Dora zei

Mooie kaart!

Gerrina zei

Op de goedkope toer; heb hem die 's ochtends gegeven...
Wat een mooie kaart! Gave kleurencombi! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Wij doen er niet aan. Gaaf kaartje met de kleine hartjes!

Daphne Coers zei

Wat een mooie kaart, die inderdaad voor vele doeleinden gebruikt kan worden.
Mooie kleurtjes ook, lijkt zelfs wel wat op Kerst kleuren......