vrijdag 19 februari 2016

It's a Sunny Day

Stampin' Up! bestellen 23 februari

Wat? Alweer 5 dagen geleden dat ik iets plaatste? Ja, Onze pup neemt veel tijd in beslag. Maar die tijd is wel goed besteed en hij is zooooo leuk, dat ik niet merk hoe de dagen voorbij vliegen. Wat een lieve rustige pup (okee nu moet ik dat natuurlijk niet te hard gaan gillen, voor je het weet...) Hij groeit als kool. Hij past al niet meer onder de bank, en waar hij eerst tussen de tafel en de bank door kon piepen zat hij vanmiddag vast met zijn hoofd. Piepen! Gisteren ging het nog, moet hij gedacht hebben. Hij kent het commando zit al en de zindelijkheid is er bijna. De nacht slaapt ie nog net een half uurtje te kort. Voor mij dan, haha, als het 7 uur wordt zijn we helemaal klaar. Hij gaat overdag netjes voor de deur zitten als hij moet. Alleen verder dan het gras voorbij de oprit, daar wordt de wereld eng. Maar hee, we gaan morgen op puppycursus. Dus ook dat komt vast allemaal goed. Hij is er net 2 weekjes.


Deze kaart heb ik nog afgemaakt met één van de Masks die ik maakte met de Sunburst, korte tijd geleden...Of is dat ook alweer langer dan ik denk? Van 1 ballon maakte ik een shaker. Waar die nieuwe ballonpons al niet goed voor is!

Over at CASE this Sketch, I saw this Sketch and immediately an idea popped in my head. I made a masks from the Sunburst and Sprayed it. A Sentiment and some balloons (one of them is a shaker) And we're ready. Love this Sketch, got many more ideas....

Groetjes
Miranda Mols





5 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Miranda!

Daphne Coers zei

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie pup.
Leuk hoor, jullie hebben elkaar helemaal gevonden.

Je kaart is weer heerlijk vrolijk.
Super leuk detail, die "shaker" ballon.

Fijn weekend en succes morgen op cursus.

Marjan Küppers zei

Fijn dat jullie puppy zo goed gaat! Mooie kaart ook, leuk die roze Sunburst en de vrolijke ballonnen!

An Smets zei

Leuke ideetje voor de ballon, ik neem het ideetje met me mee.
Leuk kleurrijk kaartje.

Nog veel succes met de puppietraining
Groetjes
An

Leigh Penner zei

Oh, this is so fun!