woensdag 20 januari 2016

Welcome to someone new

Stampin' Up! bestellen 28 januari

Teammaatje Marianne beviel pas geleden van een prachtig dochtertje Emma. Daar hoort een cadeau en een kaart bij. Heel het team legde wat bij elkaar en we kochten Emma een leuke speelmat met bogen en beestjes en alle kleuren van de regenboog. Helemaal in Utopia thema dus. Daar maakte ik dit leuke kaartje bij. Oude en nieuwe stempelsets gecombineerd. 


Nu ga ik me klaar maken voor een rondje knutselen met Mariëtte. Inmiddels komt zij iedere week naar me toe en knutselen, kletsen en lachen we samen wat af. Samen knutselt toch gezelliger dan alleen. Je krijgt vast wat minder af, maar dat vind ik niet erg.

Tot snel!

Groetjes
Miranda Mols








8 opmerkingen:

Gerdine zei

Wat leuk, dat aapje dat om het hoekje van de wereldbol kijkt!!

Je@net zei

Leuke combinatie van stempels, Miranda. En erg leuke kaart geworden!

Marjan Küppers zei

Geel gave kaart, Miranda! Knap gecombineerd en dat aapje is inderdaad erg schattig op deze manier.

Margo zei

Wat een toffe combinatie Miranda ! Geniet van je knutselnamiddag !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Hardstikke leuke kaart! En altijd gezellig samen knutselen!.
GerJanne

Gerrina zei

Ik vind je kaart weer super! En heerlijk zo'n knutselmaatje! (moet er zelf weer eens de tijd voor nemen; blijft heerlijk!) Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Ooooh wat is deze kaart top! De tekst én de uitwerking. Ik ben fan!

Margot zei

Dit is nog eens een origineel kaartje voor een baby!