maandag 18 januari 2016

Utopia Teamdag

Stampin' Up! bestellen 19 januari

Afgelopen zaterdag organiseerde ik voor mijn meiden een teamdag. Uiteraard was mijn dochter ook weer van de partij. Die wil dat voor geen goud missen, die gezelligheid. En vooral het geknutsel niet. Hier is ongeveer de helft van mijn meiden aanwezig. De andere helft kon helaas niet (of wilde misschien niet ;)) Maar die hebben echt wat gemist, dat kan ik je vertellen! De garage lekker versierd in Regenboog Thema (what else), leuke workshops bedacht en zelfs een leuk spel waarbij iedereen uiteindelijk ook nog een cadeau kreeg.


Iedereen nam wat lekkers mee voor bij de lunch. 


Een mooi gedekte tafel bij binnenkomst. Met workshop materiaal en een welkomst cadeau.


En kijk mijn mooie nieuwe spandoek hangen. Neem ik ook mee naar de beurs in juni in Landgraaf.


Dit is een foto van de "Northern Light" techniek workshop die ik had voorbereid.


'S middags kwam mijn lieve collega Carmen Morris (red-Caring for Stamps) een workshop doen. Stukje zakelijk waarvan we weer heel wat hebben opgestoken en nieuwe ideeën hebben opgedaan.


En een stukje creatief doen.


Dit inspiratiebord heb ik even geleend van Marlieke (red- Stampin Adventures). Zij maakte als eerste de workshop van Carmen klaar. alle producten komen uit de Party Suite (blz 5, 6, 7 uit de Lente Catalogus)


Een super gezellige dag. Ik weet zeker dat de meiden die niet hadden willen missen.
Ook jij kunt in dit team komen hoor! Je bent welkom. Er is geen betere tijd dan instappen tijdens Sale-A-Bration. Met €45 EXTRA in je pakket, bovenop de €179 die je al mocht kiezen en waar je maar €129 voor hoeft te betalen. En zonder addertjes ook nog! En workshops geven is ZO leuk! Nieuwsgierig? Mail me voor meer info of ga naar mijn pagina Demo Worden.

Liefs 
Miranda Mols




4 opmerkingen:

Klaske zei

Wauw, ziet er erg gezellig uit. Helaas was het me vanaf hier net iets te ver voor een dagje heen en weer rijden. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Volgende keer je teamdag op Lauwersoog? Dan ben ik erbij ;-)

Groetjes!

Daphne Coers zei

Dat ziet er heel gezellig uit.
En....nog een mooie creatie aan het einde van de dag ook.
Hoe leuk is dat?!

Renate zei

Ohw... Wat gezellie!!!
Zo te zien ontbreekt het echt aan niets.
Je workshopkaartjes zien er wel heel gaaf uit.

-xies- Renate.

Oh ja...
Mijn Gorjuss is naar de kapper geweest ;o)

Marlieke zei

Nogmaals bedankt voor de fijne dag!
Het was geweldig.
Wat leuk dat mijn bord hier op jouw blog mag. :-)