donderdag 7 januari 2016

Sunset Beach

Stampin' Up! bestellen 12 januari

Jullie hebben het vast al gezien. De nieuwe Lente-Zomer catalogus is uit! Boordevol waanzinnige stempelsets, bijpassende framelits, papier ponsesn, bundels met 15% korting en nog veel meer. En heb je eindelijk je lijstje klaar, dan moet je na die eerste onmogelijke keuze ook nog een cadeau kiezen uit de 11 cadeaus in de Sale-A-Bration Folder. Zucht. Alle nieuwe producten vind je in de catalogi HIER

Hier heb je weer zo'n waanzinnige set uit die catalogus:


Ik heb de kever uit Beautiful Ride eerst gestempeld en daarna nog eens op Perfectly Artistic papier (SAB cadeau nr 10) gestempeld en uitgeknipt (paperpiecen noemen ze dat) . De achtergrond maakte ik met Sponge Daubers. Ik bedacht een ondergaande zon op het strand...aaaa zo romantisch. 


De neus en de kont heb ik vastgeplakt en onder het midden en onder het dak en  heb ik dimensionals geplakt. Zo krijgt de auto wat diepte en lijkt het alsof het koppeltje er echt op zit.
Ik ben heel benieuwd wat jij van deze set vind...

5 opmerkingen:

Rosina zei

Een schitterend kaartje Miranda...wat een leuk volkswagentje...echt nostalgisch...ik heb er jaren geleden ook eentje gehad...een knalrode...en toen een knalrood deux chevauxtje (eendje) ...prachtig in die felle kleurtjes...KNAP gedaan!!!

groetjes Rosina

Daphne Coers zei

Wauwwww, echt gaaf zeg!!
Die zonsondergang, PRACHTIG!!
Het verhoogde opplakken, GOED GEVONDEN.
De romantiek, ECHT TE LIEF.
De tekst, HELEMAAL GOED!!

Kortom, een super mooie kaart!!

Marjan Küppers zei

Gaaf kaartje, Miranda! Heerlijk, dat koppel dat eropuit gaat in "the sunset!"
Mooie kaartjes trouwens ook hieronder. Druk hier en weggeweest dus.... dingen gemist, zo gaat dat.

Gerrina zei

Prachtige kaart! Doet me denken aan een filmposter... Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Zoooo'n mooie kaart! Ook een leuk idee om de auto zo verhoogd op te plakken.