vrijdag 15 januari 2016

Stampin' Up!'s Sunburst

Stampin Up! bestellen 19 januari

De Sunburst Thinlit en stempelset heb ik nog weinig verkocht. Maar hij is zooo leuk en zo veelzijdig. Dus ik begon op Facebook met een delete of repeat. Tot nu toe heb ik al 2 manieren laten zien waarop je de Sunburst Thinlit kunt gebruiken. 

Manier 1:
Leg de Thinlit op je kaart en trek langs de randjes met een marker na. Maak daarna je kaart af.


Manier 2:
Neem een half A4 en stans daar de thinlit uit. Je hebt nu 2 maskers.
Als je op de foto kijkt heb ik nu links een masker en rechts een masker. Beide maskers creeëren een verschillend resultaat. Ik sprayde de maskers met een spritzer, gevuld met alcohol (gewoon van de apotheek) en een paar druppels refill 


Foto linksboven masker 1, rechtsboven de uitkomst.
Foto rechtsonder masker 2, en linksonder de uitkomst


En hier maakte ik een kaart met het masker. Kun je dus ook leuk gebruiken want het kleurde van het gespray natuurlijk. De rest moet ik nog afmaken.
En er zijn nog meer manieren waarop je de Thinlit kunt gebruiken. Zodra ik tijd heb ga ik weer aan de slag. 
Nu eerst verder met voorbereidingen van Teamdag. Die is morgen al!
Ik ben bijna klaar! De garage is zover versierd, de spulletjes voor de workshops liggen klaar, evenals de kadootjes. De lunch verzorgen we allemaal samen. iedereen maakt wat lekkers. En er komt een Special Guest een workshop geven. Klinkt dat niet als een geweldige dag!

Ook jij kunt nog lid worden van mijn team. €45 extra in je startpakket is echt veel extra! Dus geen €175 maar €220 aan Stampin' Up! producten in 1 doos die jou maar €129 kost. Wil je workshops gaan geven dan is nu het moment om het te proberen! Lukt het niet, heb je een Stampin' Up! pretpakket over! En dat is altijd leuk. Heb je vragen, mail me gerust!

Groetjes
Miranda Mols




4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke tutorial ! Heel tof om zoveel verschillende toepassingen te zien !
Geniet van je teamdag morgen !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Heel mooi je kaartje met die leuke matriaaltjes van SU.....en bedankt voor de duidelijke uitleg...
succes en veel plezier morgen met je workshop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Gerrina zei

Blijf ik mooi vinden; zonnestralen; ze maken er altijd een vrolijke kaart van en hier twee hele mooie! Fijn weekend!

Marjan Küppers zei

Leuke ideeën met dit product! Gaaf hoor!