zondag 24 januari 2016

Rose Garden

Stampin' Up! bestellen 28 januari

De meeste mensen verheugen zich deze dagen op de komende carnaval, wij verheugen ons op de komst van een kleintje. Vorige week zondag gingen wij onze nieuwste telg bewonderen in Rotterdam. Op dat moment net geen 5 weken oud. Is het geen dropje? 
Het lijkt een rustig hondje dat gevechten met zijn dominantere broertjes uit de weg gaat, maar ook geen bang muurbloempje. Perfect karakter om naast onze Tiko te zetten. Met carnaval is deze pup 8 weken oud en mogen we hem ophalen. Wat een bof dat de kinderen dan vakantie hebben. Al mijn hele leven heb ik iets met stoere honden. Ik wilde altijd al een Pitbull, maar dat was hier lang verboden. Zo jammer, want ze hebben een fantastisch karakter. Dus het werden altijd Staffords. Medium formaat in een stoere jas met een geweldig karakter. Maar nu is de dag dan eindelijk gekomen. Er komt een pitbull in huis. Hopelijk vind onze Tiko het net zo gezellig. Het ziet ernaar uit dat we hem Flash gaan noemen. Naar de gelijknamige serie (kijk ook op zijn neus), ken je die? 

 

Gisteren heb ik gespeeld met Zilver en Blushing Bride Glimmer papier en de Rose Garden Thinlits. Stukjes uit de ene kleur, lekker in de andere kleur. Zorgt toch voor een wauw effect vind ik. En het past ook prima bij een rouwkaart.


Ik denk dat mijn persoonlijke voorkeur uit gaat naar deze versie.


Welke heeft jullie voorkeur?

Geniet van jullie (luie) zondag

Groetjes
Miranda Mols


10 opmerkingen:

Marlieke zei

Nog heeeel even geduld dus. Leuk hoor!
Mijn voorkeur: kaart 2. Kijkt op 1 of andere manier wat rustiger.

Je@net zei

Ooooh...wat een droppie. Nog even afachten tot het zover is, spannend!
En wat een mooie kaarten, Miranda. Ik ga niet kiezen hoor, vind ze allebei erg mooi!

Marjan Küppers zei

Zag hem al op FB, hij ziet er supercute uit en komt bij jullie in een fijn gezin terecht om zijn hondenleventje te leven.

Mooie kaartjes met de roos van Sizzix, heb die ook net binnen!

Stempel er op los by Ilse zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Eerdaags dus puppy-borrel ,-)
Liefs
Ilse

Krista Kelchtermans zei

't Ziet er een schatje uit! Hopelijk komt hij goed overeen met de grote!

Voorkeur voor het 2de kaartje, vind ik heel mooi, maar is goesting natuurlijk.

Daphne Coers zei

Oh wat een schatje.
Hij kijkt zo lief, hoop dat het jullie gezin veel goeds gaat brengen.

Je kaarten, tja, ik ga ook voor 2, ondanks weinig verschil toch mijn voorkeur.

Mieke zei

Wat een schatje!
Mooie kaarten!

GerJanne zei

Ha Miranda,
wat een prachtige kaartjes! Ik vind de tweede het mooist!
En de pup...ik ben een beetje bang voor pitbulls. Komt vast doordat er hier in het dorp woont er 1, die niet goed opgevoed is door zijn baas. Maar dat zal bij jullie niet gebeuren. Nu lees ik al met hoeveel liefde hij wordt ontvangen! Dat wachten gaat vast lang duren!
Lieve groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Ach Miranda wat een scheetje van een hondje....lekker stoer hoor....en je kaartjes zijn geweldig leuk...ik kies voor de bovenste...vind die roos prachtig gelukt...Maar het zijn allebei toppertje hoor...lekker bling bling en daar hou ik ook van...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Dat word pas een fijne vakantie! En ja natuurlijk is dat iets veel leukers om naar uit te kijken...
Je kaarten zijn mooi grafisch! Ik heb ook een voorkeur voor de 2e; ziet er zo strak uit! Groetjes, Gerrina