maandag 4 januari 2016

Happy 2016

Stampin' Up! bestellen 5 januari

Is het alweer 4 januari?!
Hemeltje. Laat ik jullie dan nog snel allemaal de beste wensen geven. Dat al jullie wensen en dromen uit mogen komen. 


Wij hebben 31 december de verjaardag van mijn man gevierd. Mijn dochter nam de taak op zich om voor papa een verjaardagskaart te maken. 

Is ie niet leuk?

Ik was nog niet uitgespeeld met mijn gave nieuwe nummers. En dus maakte ik nog wat kaartjes.

Een nog simpelere variant in 10x10 op de bovenste kaart


Een variant met een SAB cadeau. Vanaf morgen te kiezen als je voor €60 koopt!


Toen vroeg ik me af hoe het er zou uitzien met de tekst in de nummers..


En toen vroeg ik me af hoe het zou uitzien al ik er een laagjeskaart van maakte.


Ik heb besloten geen goede voornemens te maken voor dit jaar. Toch heb ik stiekem een paar dingen al veranderd. En zo toch enkele goede stappen genomen. Mijn planning heb ik weer opgepakt en de wekelijks terug kerende dingen vast gelegd. Ik ga 1x per 2 weken een dag extra sporten. Gewoon voor de fun. En ik heb een vast poetsschema gemaakt. Voorlopig heb ik geen poetsvrouw meer. En ik poets zo graag...

En dan komen we onvermijdelijk bij de vraag...
Maakte jij dit jaar goede voornemens??

Gggroetjes met een zachte G

Miranda Mols

O ja, vergeet niet morgen start de Sale-A-Bration (afgekort SAB) mijn mailbox is al lekker vol, maar er kan altijd nog meer bij, hahaha. Vergeet je lijstje niet door te sturen voor vanavond 23.00 uur. Ik ga vannacht voor jullie bestellen. Thee en saté prikkers in de aanslag. Wil je nog weten wat SAB inhoud? Kijk dan op mijn Youtube kanaal naar het filmpje. -> SAB



10 opmerkingen:

Rwf Designs zei

de varianten met "sky is the limit" zijn echt gaaf!!! De zwarte tekst door de cijfers heen, vind ik duidelijker dan de blauwe tekst.
De keuze voor die Sale-a-bration stempelset was snel gemaakt.
Goede voornemens, ach daar heb ik (eigenlijk toch al) nooit aan gedaan :-)

Je@net zei

Geweldig leuke kaarten, Miranda.
Heb mijn boodschappenlijstje (of eigenlijk lijst :o) ook al doorgemaild naar José. Helemaal zin in alle nieuwe spulletjes!

Stempel er op los by Ilse zei

amaai seg, ons Lana heeft al een eigen stempel ook als handelsmerk me dunkt. Zeg dat ze dat fantastisch gedaan heeft !

An Smets zei

Je hebt je nog al uitgeleefd, Mooie creaties.
Goede voornemens ga Ik niet maken, maar Ik Ben ook gestart met een planning voor te poetsen, zodat er in het weekend tijd overblijft om te knutselen :)
Groetjes,
An

Margo zei

Wat een prachtige kaart maakte je dochter voor haar papa ! Top !!!
Je nieuwjaarskaartjes zijn erg leuk !
Mijn goede voornemen is meer voor mezelf doen !
Misschien moet ik beter plannen ook nog snel mee opnemen :)
Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
Groetjes
Margo

Rosina zei

Heel leuk kaartje heeft je dochter voor papa gemaakt Miranda...om echt trots op te zijn...
Maar ook je nieuwjaarskaartjes mogen er zijn ....allemaal toppertjes...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Mooie kaarten! Enne (naast het normale poetsen; doe ik ook "gewoon" zelf :) ) Wens ik je voor 2016 een heel mooi en creatief jaar! Groetjes, Gerrina

Klaske zei

Whaaaa.... ik had me zó voorgenomen om die cijferstempels met stanzen niet te bestellen. ik heb er al zoveel... En nu ik dit alles zo zie, zijn ze toch weer op mijn verlanglijstje gekomen!

Enneh, goede voornemens: meer tijd voor mezelf, hobby en hubby maken, want dat schiet er teveel bij in. Dus wij gaan op zoek naar een poetsvrouw!

Greetz!

Renate zei

Dochterlief kan zó in jouw voetsporen treden. Ze heeft een super leuk kaartje gemaakt.
Maar ook jouw kaartjes stelen echt de show. Zó eenvoudig, zó gaaf gemaakt.
hihihiii, eigenlijk ben ik niet zo van de voornemens, mensen hebben me maar te nemen zoals ik ben.
Poetsen doe ik ook zelf, ik ben veel te precies in huis, en dat gaat allemaal volgens het zelfde ritueel. Ach, dat lukt jou ook wel hoor.

-xies- Renate.

Daphne Coers zei

Wat een gave serie kaarten zeg.
Ik vind ze stuk voor stuk even mooi.
Mooie keluren ook en met die "Sky" tekst wel heel erg leuk.
Gauw versturen, het mag vandaag nog met de December zegels!!

En nee, ik heb geen goeie voornemens gemaakt.
Ik ben gewoon al erg goed bezig, whahahaaaa.