donderdag 10 december 2015

Stampin' Up! Uitverkoop

EXTRA bestelling om 20.00 uur!!

De eindejaarsuitverkoop is begonnen...
En OP=OP


Kortingen tot wel 60%
Klik op de winkelwagen aan de linkerkant en klik dan op Year-End Sale
Bijna alle producten uit de Herfst/Winter catalogus zijn afgeprijsd. Voor wie nu nog een koopje wil voor onder de boom!


Bijvoorbeeld de schattige hertjes uit het Home for Christmas Designer Series Paper voor maar €10,80.


Of bijvoorbeeld de Jingle All The Way stempelset voor €19.


De Precision Base Plate is van €30 voor maar €22,50.
Een Must Have! Waarom? bekijk mijn nieuwste filmpje:




Ik bestel dus bij genoeg interesse vanavond en anders zondag!

Groetjes
Miranda Mols


1 opmerking:

Marjan Küppers zei

Twee gave kaartjes Miranda! ik heb door alle drukte hier wel dingen gemist zie ik, maar heb ze allemaal even goed bekeken. Stuk voor stuk mooie kaarten.
Je vroeg waarmee ik foto's maak. Ik heb mezelf een paar jaar geleden een Nikon D3100 cadeau gedaan met een aparte flitser, een spiegelreflex camera. Die maakt mooie foto's en ik probeer ook altijd de juiste lichtval te zoeken. is het te donker, dat gebruik ik ook wel de flitser.