woensdag 16 december 2015

Stampin' Up! Fills My Heart With Happines

Stampin' Up! bestellen 31 december

Gisteravond heb ik tot laat gewerkt, het was al 22.30 toen ik dacht, morgen komt een nieuwe dag. Nadat ik de computer uitzette en ik boven op mijn slaapkamer kwam, voelde ik ineens zo'n gelukzalig gevoel. Een warm gevoel van binnen en een grote smile vormde zich om mijn mond. Ik voelde me zo maar ineens heel gelukkig na al het harde werk dat ik voor Stampin' Up! gedaan had vandaag. Want wat was het druk! Ik had complimentjes over mijn filmpjes gekregen, ik won een challenge met een van mijn kaartjes, heb met een aantal klanten gezellig heen en weer gekletst. Vragen van nieuwe enthousiaste klanten beantwoord. Een paar teammaatjes gesproken. Klanten gezien die op mijn make&take kwamen en helemaal weg waren van de nieuwe producten. En die plezier hebben beleefd aan de door mij verzonnen Make&Take. Ja, het was een bijzondere dag gisteren. Een die me met geluk overspoelde. Zalig, wat heb ik het toch naar mijn zin met jullie en met Stampin' Up! Wat ben ik blij dat ik demonstratrice geworden ben!

Hier de Make&Take die we gisteren deden.


De roos en de blaadjes zijn 3 step stempels (uit Picture Perfect met de kolibrie) Dat gingen we oefenen. Deze stempel wordt vast heel populair! 

En het is natuurlijk een inkoppertje... maar ook jij kunt demonstratrice worden. Vind je het heerlijk om jouw hobby met anderen te delen en doe je graag party's en workshops? Stap dan op 5 januari in bij Team Utopia. Hier vind je de toppers die iets willen bereiken. We hebben een fantastisch team van lieve, behulpzame en getalenteerde meiden. En ik zoek er nog veel meer. Er is nog zoveel plek in Nederland. Nog lang niet iedereen kent Stampin' Up! Help ons het virus verder te verspreiden. Nieuwsgierig? Mail me gerust.

Groetjes
Miranda Mols




11 opmerkingen:

Je@net zei

Heerlijk zulke dagen met een gouden randje. Geniet ervan.
En wat een mooie kaart is dit!

Marjan Küppers zei

Dat klinkt zeker als een geweldige tijd, geniet er maar van. Heel erg mooie kaart is dit, ben er weg van!

Gerdine zei

Geweldig kaartje!! En leuk dat het zo goed gaat met SU!

Sieneke zei

Prachtig kaartje. Super, dat het zo loopt allemaal.

Stempel er op los by Ilse zei

heel erg mooi gedaan Miranda
Liefs
Ilse

Gerrina zei

Dat klinkt als een heerlijke dag! Dus genoeg energie om meer van dat soort dagen te beleven :) Mooi is je kaart; die cirkels hebben nog steeds een waanzinnige aantrekkingskracht op mij... Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Die leuke dagen moet je zeker koesteren Miranda...geniet maar heerlijk van die leuke dingen die op je pad komen...
Je kaartje is weer geweldig mooi ...hoe moi kan simpel zijn...

groetjes Rosina

Judith, Stampin Spirit zei

Oh, ik hoor en bij die personen en ook nog eens tussen die getalenteerde meiden, zie je wel, ik blijf eeuwig 18! Wiehoeeeeee

Margot zei

Wat een wonderschoon kaartje, I like it!!!

Renate zei

Als je de dag met zo'n heerlijk gevoel kan afsluiten, dan zijn al de voorbereidingen, en het harde werken is dan niet voor niets geweest.
Je make en take ziet er kei leuk uit.
Ik vind de achtergrondstempel met de cirkels zó gaaf, maar ook de bloem doet het heel goed. (die staat zo lekker kleurrijk in bloei) ;o)

-xies- Renate.

Tracy May zei

WOW! I love this card Miranda! :-)