woensdag 9 december 2015

Picture Perfect Gift Voucher

Stampin' Up! bestellen 13 december + 31 december

We wilden afgelopen weekend eigenlijk naar Disneyland Parijs gaan. Maar dat plan viel in het water. Dano startte vorige week met een buikgriep en de rest van de familie volgde elkaar op. Gelukkig hadden we niet met zijn vieren de bank nodig en konden mijn man en ik ons afwisselen. Ik was tweede in lijn, toen mijn dochter en mijn man sloot de rij toen ik weer beter was. Dat hebben we dus ook weer gehad. Ondertussen kreeg ik allerlei nieuwe producten binnen. Mariëtte kwam gisterochtend weer en we gingen snuffelen tussen al het moois. En daar was de kolibrie. Die moest eerst. Wat hebben we gelachen. Het was even oefenen, dat kan ik je vertellen. 4 stempels voor 1 kolibrie is een uitdaging. Maar wel een leuke! Je moet wel een beetje geduld hebben. Dit zijn er al een paar die ik maakte, er zijn natuurlijk nog zoveel andere kleurcombinaties mogelijk. Welke spreekt jou hier het meeste aan?



Natuurlijk kun je bij Stampin Utopia ook terecht voor een cadeaubon. Ofwel zelfgemaakt ofwel gewoon digitaal als je dat liever hebt. Alle bedragen zijn mogelijk. Zolang jij maar zorgt dat het op mijn rekening komt. Kijk, dit is 1 van mijn cadeaubonnen. Helemaal in Utopia stijl. Elke bon is/kan anders.


De kaart komt uit een kit, (niet meer verkrijgbaar) de ballon komt uit Celebrate Today en het houten sentiment is ook bij ons te koop. 

De binnenkant van de kaart met daarin op credit card formaat de cadeaubon.

Dus als je iemand een cadeau voor kerst wilt geven en je kunt niet kiezen, geef dan een cadeaubon van Stampin Utopia.

Groetjes
Miranda Mols


3 opmerkingen:

Dora zei

prachtige stempels van die vogel.
Welke kleur mij opvalt is de linkse vogel. Mooie kleurencombinatie.
maar eigenlijk zijn al jou vogels mooi.

Aartje zei

Prachtig die kolibrie stempel, maar vast wel even oefenen met een stempelliniaal. Vind de eerste heel erg mooi (de rest trouwens op).
En wat een mooi kadootje maak je van zo'n kadobon. Toppie!
Groeten, Aartje

Gerrina zei

Balen dat jullie zo niet weg konden! Maar wel lekker gespeeld zo te zien...Ik heb wat Altenew en ook Hero Arts sets die zo werken en vind ze heel leuk, mits je niet in een "hurry" iets wil maken... Fijne zondag verder!