dinsdag 1 december 2015

Last Christmas

Stampin' Up! bestellen 3 december en 13 december


De laatste Kerstkaarten.... Zoals het er nu naar uitziet tenminste. Ik heb er echt helemaal genoeg van. Ben klaar met kerstkaarten. Helemaal klaar, tenminste, dat denk ik. Hopelijk heb ik er genoeg. Ik wil nu snel aan de slag met mijn nieuwe speelgoed. Dus binnenkort weer zomerse tinten en gedachtes aan het voorjaar. Zalig! 

Deze lijkt heel simpel, maar er zat toch nog wat werk in. De afbeeldingen komen uit het Home for Christmas papier, ik heb cirkels geponst in het grijze card stock en daar de afbeeldingen ingelegd. Maar waar moest ik nu in hemelsnaam nou mijn kerstwens plaatsen, eh.... En toen kreeg ik het briljante idee om bij iedere afbeelding een prima passend woordje te plaatsen. Een prima Kerstwens, al zeg ik het zelf.



En na het uitgeknipte Hertje, ook maar een Poinsettia uitgeknipt, in 2 delen, zo krijgt de bloem wat echtheidsgevoel. Tekstje, pailletjes en klaar.

En dan nog een kaart met kerstboompjes, die miste ik nog.
Balletjes erin, kerstster erop, tekstje eronder en geslaagd.
Je ziet vast dat ik de stempels weer inkleurde met mijn markers. Dus hoe simpel dit kaartje ook lijkt, heel snel is het niet.


Heb jij je kerstkaarten klaar?

Groetjes
Miranda Mols

5 opmerkingen:

Stella zei

Nou nee ik ben nog niet klaar :)
Leuke kaartjes; ach dat hertje. Maar die met de boompjes vind ik ook super!

Renate zei

Alle 3 de kaartjes zijn echt wel super leuk geworden. Ik ben echt helemaal fan van het laatste kaartje.
Zelf heb ik niet zo veel met het maken van kerstkaartjes.
Zojuist heb ik toevallig al een kaartje geplaatst met wat vrolijke kleurtjes.

-xies- Renate.

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Miranda!

Mieke zei

Wat een leuke kaarten! Vooral de eerste, wat heb je dat goed opgelost met de tekstjes er bij!

Margot zei

Gaaf! Ik ben helemaal weg van het laatste kaartje, met die boompjes!