vrijdag 4 december 2015

It's My Party

Stampin' Up! bestellen 13 december


Wat een heerlijke vrolijke kleuren in het leuke nieuwe It's My Party papier (uit de Seasonal '16).
Wel een grote blok zeg! Maar hij is dan wel weer heel voordelig. 4 vel van elk van de 12 dubbelzijdige designs voor €31,50.
Als ik 4 mensen heb die een "normaal pak" DSP willen, zal ik vanaf 5 januari een share doen. Dan krijg je dus 12 vel dubbelzijdig papier voor €7,95 


De ballonponsjes zijn ook geweldig hé! 
Ik zag de schets bij SU-per Challenges en zag helemaal mijn kaart terug.  Okee, met een kleine twist, maar je moet soms een beetje origineel zijn.

Alles is vanaf 5 januari voor jullie verkrijgbaar.
En wil je nou ook Workshops gaan geven met dit papier, stap dan in op 5 januari. Je krijgt dam maar liefst €45 EXTRA in je startpakket!

Groetjes
Miranda Mols






7 opmerkingen:

Evy Goyens zei

Wat een leuke, vrolijke kaart! Ik had het papier al bij een demo gezien en ben verliefd ;-) je mag me opschrijven voor de share ;-)

Stempel er op los by Ilse zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Is dit uit de nieuwe collectie ?

An Smets zei

Mooi fleurig kaartje.
Geweldige balonnetje
Groetjes
An

Rosina zei

Heel leuk kaartje Miranda, erg feestelijk met die ballonnen....

groetjes en een fijn sinterklaasweekend
Rosina

Christa zei

Lekker vrolijk kaartje. Bedankt voor t meespelen met de SUper Challenges!

Gerrina zei

Heerlijk zo'n vrolijke kaart! Ben dol op ballonnen, maar heb er een rem opgezet; zat ballonstempels en mooie pons en stanzen... Alleen meer tijd om ze te gebruiken zou ik nog wel willen :) Fijn weekend verder!

Krista Driessen zei

Geweldig dat papier he ! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt !