woensdag 30 december 2015

Hooray

Stampin Up! bestellen 31 december.

Vandaag een kaartje voor een man. De vriend van mijn moeder was jarig.
Ik kan er weinig aan toevoegen. Clean, simpel, mannelijke kleuren, klaar. Het is echter zonder nieuwe producten. Maar de andere producten zijn natuurlijk ook nog steeds leuk om te gebruiken. Hier gebruikte ik Gorgeous Grunge en Bravo.



Ik heb weer eens gewonnen! Joehoeee.
Wil je het kaartje zien, klik hier

Ik ben bezig met de voorbereiding van het verjaardagsfeestje voor mijn man morgen.
Die voorbereiding houdt in, dat ik als de wiedeweerga voor hem een kaart moet gaan maken. Het huis is helemaal spik en span tot in de kleinste hoekjes (zalig), de taart is besteld, de chips is in huis, het vuurwerk komt morgen. O en zijn cadeautje, zou het me lukken om dat nog speciaal in te pakken???

Groetjes
Miranda Mols



7 opmerkingen:

Margo zei

Gefeliciteerd met je man ! Je kaartje is lekker stoer ! Ik moet er vandaag ook nog eentje maken voor een jarige man, ik sla het ideetje even op !
Veel plezier met het feestje en alvast een fijn eindejaar !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag! Zo te lezen wordt het een fijne! Ik wil toch wel wat aan het kaartje toevoegen hoor :) Mooi en prachtig CAS! :) Alvast een goede jaarwisseling en voor 2016 wens ik je een kleurrijk en fijn creatief jaar! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Leuke mannenkaart Miranda, gefeliciteerd met zijn verjaardag...

Groetjes en een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016!
Rosina

Evy Goyens zei

Meer moet dat toch ook niet zijn? ;-)
Hele leuke kaart, mooie kleuren en leuk sentiment.
Ook voor jou een gezellige jaarwisseling en al het beste voor 2016!

Gerdine zei

CAS op z'n best! Fijne verjaardag morgen en jaarwisseling en benieuwd welke kaart je hebt gemaakt voor je man!

Nelleke zei

Hihi het kaartje voor hem is toch al klaar. Mooi is die geworden. Alvast gefeliciteerd met je man en een fijne dag. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

Mieke zei

Meer moet dat niet zijn, super kaart!
Hopelijk was alles nog in orde geraakt ;-)