maandag 14 december 2015

Happy Anniversary

Stampin' Up! bestellen 31 december

Vandaag zijn we 5 jaar getrouwd. We zijn al bijna 15 jaar samen hoor. Met ups en downs zoals het hoort, maar we hebben nog steeds veel lol samen. We trouwden omdat dat dat makkelijker is voor de kinderen. Wij zijn niet van de trouwerij namelijk. Eigenlijk wilden we helemaal niet trouwen. Echt geen witte jurk voor mij en mijn man in een pak? Hmmmm, misschien een keer iets voor de slaapkamer? Maar verder...nee.  Wij zijn gewoon in het Stadhuis getrouwd op gratis dinsdag. Met een intiem groepje familie en vrienden. Later die dag hebben we ze mee naar de Griek genomen en daar heerlijk gegeten en gefeest. Ook zo heb je een geweldige leuke dag die dan geen duizenden euro's kost met een jurk die je maar 1x aan trekt. Wij geven geld liever uit aan tastbare dingen die je vaak en voor langere tijd kunt gebruiken. 
Zoals al die fantastische nieuwe Stampin' Up! producten uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus....


Natuurlijk maakte ik wel een kaartje voor ons 5 jarig huwelijk. Ik geloof toch dat zoiets tegenwoordig een bijzondere prestatie is namelijk. Dit is het gave Going Places papier. Prachtig voor mannelijke kaarten... De Large Numbers. En de hartjes maakte ik met behulp van de nieuwe ballon pons.

Hier is het filmpje waarin ik alle nieuwe producten die ik kocht aan jullie laat zien:



Vroeg je nog geen catalogus aan, maar wil je hem wel graag? Mail me dan. Ik verstuur ze in de loop van deze week.

Fijne dag
Miranda Mols


7 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, Miranda. En wat een leuke kaart heb je voor de gelegenheid gemaakt!

Margo zei

Hoi Miranda,
Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag ! Wij zijn ook niet van de trouwerij, ook niet getrouwd :)
Je hebt een mooie kaart gemaakt ! Ik vind het papier heel tof !
Ik zie geen link naar je filmpje, ik probeer nog een keer terug te komen later om te kijken of ik hem dan wel zie.
Fijne dag vandaag !
Groetjes
Margo

Stempel er op los by Ilse zei

een dikke dikke proficiat !
xxx

Rosina zei

GEFELICITEERD met jullie 5 jarig huwelijk Miranda een prachtig kaartje heb je voor deze leuke gebeurtenis gemaakt..

groetjes Rosina

Renate zei

Gefeliciteerd met je trouwdag.
Je hebt een super leuk kaartje gemaakt voor deze speciale dag.
Heel romantisch, met de hartjes ballonnen. Ook wel een tikkie stoer, door de donkere achtergrond. Weet je?... Eigenlijk heeft de achtergrond ook wel iets romantisch. Als ik het goed zie, moet het een sterrenhemel voorstellen. ;o)

-xies- Renate.

Gerrina zei

Gefeliciteerd! Met 5 jaar getrouwd zijn, maar nog mooier; met 15 jaar bij elkaar zijn!
Geloof dat velen niet de moed hebben (of echt niet met de goede getrouwd) om te kijken hoe je het na zo'n aantal jaar met elkaar kunt vinden en wat je allemaal voor nieuwe dingen samen kunt ontdekken!
Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Van harte met jullie huwelijksdag en nog een lange voortzetting hierna! gaaf kaartje, dat zwart maakt het zowel feestelijk als stoer. Met je visie op een huwelijksfeest en dure jurk ben ik het wel eens, ook wij hielden het heel eenvoudig maar wel erg gezellig.