zondag 8 november 2015

Tag, you're it.

Stampin' Up! bestellen 9 november

Vandaag zag ik de nieuwe challenge bij CAS on Sunday. Gebruik een tag op je kaart. Toevallig maakte ik pas zo'n kaart. Een kerstkaart....


Ach, we zullen zeggen dat we er nooit genoeg kunnen hebben. Dit was trouwens een afvaller voor de workshop. Vond hem niet simpel en snel genoeg. Maar wel heel gaaf.

Gisteren een heerlijke dag gehad in Toverland van 10 tot 17 uur. We vierden daar Lana's magische kinderfeestje. En wat een bof. Geen (lange) rijen, heerlijk weer (alleen het zonnetje miste). 7 november en de kinderen hadden zelfs geen jas aan!! 

Lana met haar vriendinnetjes. 

En Dano mocht ook 1 kindje meenemen. Hij koos zijn grote liefde. Iedereen had een heerlijke dag.

En vandaag, ben ik helemaal total loss. 
Gelukkig is het zondag. 

Ik wens jullie een fijne dag!

Miranda Mols




8 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Miranda,
Herkenbaar het total-loss-gevoel na zo'n feestje ! Maar op de foto's zie je duidelijk dat het een top-feestje was !
Je kerstkaart is erg mooi maar inderdaad niet zo eenvoudig om snel zo veel sterren uit te stansen, maar wel een prachtresultaat !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Ziet er super gezellig uit, Miranda. Een geslaagde dag en het weer was inderdaad prachtig.
En wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!

GerJanne zei

hoi Miranda,
wat een gaaf kaartje! Ik vind hem echt top!!
En j die kinderfeestjes gaan je vaak niet in de koude kleren zitten, maar geloof me, ze zijn zomaar opeens voorbij!
En die Dano, wat lijkt hij op jou!
Groetjes,
GerJanne

Daphne Coers zei

Mooie kaart zeg.
Heel CAS en leuk zoals je de tag erop verwerkt hebt.
Een dagje Toverland.....wauw, zo leuk, maar inderdaad.......je bent gesloopt als je thuis komt. Hi hi.
Groetjes, Daphne

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Miranda..mooi dat lichtblauw met kraft gecombineerd
en dan het koordje met label is ook een prachtig detail....
en het ziet er heel gezellig uit met het kinderfeestje...mooie foto's

groetjes Rosina

Gerrina zei

Dat vind ik een mooie kaart! Zo is een label op een kaart tenminste mooi! (stoei daar nog eens mee) En dat ziet eruit als een heerlijke verjaardag voor Lana! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Hele mooie kaart!
Leuk feestje zo te zien :-)

Shelly zei

Fabulous card!! Thanks for joining us at CAS on Sunday!