donderdag 26 november 2015

Seeing Santa

Stampin' Up! bestellen 3 december en 15 december op tijd voor kerst!

Een kaartje met Home for Christmas Designer Paper. Dit papier gaat eruit.
In dit papier zit ook het papier met de schattige hertjes. Ik ben dan niet zo van de Kerst stempels en papier, maar deze zit toch bij mijn favorieten.

Deze kaart maakte ik ook voor mijn workshop. Maar deze viel af.Toch is het een geweldig kaartje, simpel en snel.


Wil je dit papier eigenlijk nog wel graag hebben? Let dan op mijn Speciale Decemberactie... Binnenkort in je mailbox. Tenminste als je bent ingeschreven voor mijn Nieuwsbrief. 

Groetjes
Miranda Mols




11 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Eniggg met al die Kerstmannen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

anneke's creaties zei

schitterend wat leuk papier met al die kerstmannetjes
het is echt een heel mooi kaartje geworden

groetjes anneke

Gina zei

Heel mooi papier ! Deze kaart heft niet veel meer poespas nodig om mooi te zijn! Groetjes, Gina

Stempel er op los by Ilse zei

Mooi lieverd,deze ga ik mss eens liften :p
dikke zoen
Ilse

marian zei

Ik vind het een schattige kerstkaart hoor, niks mis mee, ik houd van dit soort papier.
Lekker vrolijk.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Schitterend kerstkaartje Miranda....leuk met die grappige kerstmannetjes...

groetjes Rosina

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Miranda!
Groetjes Suzan

An Smets zei

Leuk kaartje, jammer dat je het na feestdagen niet meer kan gebruiken.
Maar met een voorraadje kan hij volgend kaartje weer mee doen
Groetjes
An

Gerrina zei

Soms is papier gewoon te leuk...Zo ook hier; heerlijk als achtergrond voor deze mooie kaart! Groetjes, Gerrina

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje is het geworden. Het papier blijft gewoon heel leuk. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Bep zei

Hoi Miranda,

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt en heel origineel, bedankt dat je weer meedeed met 52WTC.

Gr...Bep (DT 52WTC)