donderdag 19 november 2015

Making Spirits Bright

Stampin' Up! bestellen 20 en 24 november

Het is weer Kerstkaart donderdag. Dat komt goed uit. Kan ik nog 2 kaartjes laten zien, de we gemaakt hebben op mijn Kerstkaarten Simpel Workshop.

De hier gebruikte prachtige Woodland Embossingfolder gaat eruit!
Iedereen gaat hem nu snel bestellen. Je kunt er nu al vanuit gaan dat iedereen deze weer wil hebben als hij eruit is. Wees er dus nog heel snel bij als je nog twijfelde. Op=Op en weg=pech. Je bent gewaarschuwd.


En dan een andere variant, zo konden ze kiezen welke ze wilden maken. Voor elke smaak wat, al wilde iedereen ze alle twee maken. En gelukkig kon dat ook nog!


Ik had een hertje dat maar een klein stukje was, vond het zo zielig om hem in de prullenbak te doen. Dus versierde ik de binnenkant van mijn kaartje maar. Hertje gered. Kaart nog mooier.


En zo maak je dus heel snel en simpel hele leuke kaartjes voor mensen waarvan je bang bent dat ze je kaart na de kerst in de papierbak deponeren... 

Fijne dag!

Miranda Mols

10 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooie kaartjes
leuk met die achtergrond embossing
en dat plaatje is echt heel lief aan de binnenkant

groetjes anneke

Renate zei

Je hebt er 2 super scheetige kaartjes van gemaakt. Helemaal leuk!!!
Zonde hé, dat je handmade kaartjes zomaar in de prullenbak belanden na de feestdagen.

-xies- Renate.

Je@net zei

Aaah...wat een schatjes. En hoe snoezig dat hertje dat aan de binnenkant er nog net even uitpiept. Goed idee voor al die beestjes die maar half op het papier staan!

Erica ♥ zei


Echt hele gave kaartjes,
en wat zijn die hertjes toch schatjes ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-kerst}

Suzan zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt Miranda!
Groetjes Suzan

An Smets zei

Hoe schattig het hertje in de kaart, nicks verspillen zou zonden zijn.
Groetjes
An

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Miranda...prachtg geembost en zeker het schattige hertje is een geweldig leuk detail...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Bij mij hetzelfde; voor mensen die niet weten hoe lang je met een kaart bezig bent maak ik simpele, meestal gescrapte kaarten... Alvast een fijn weekend!

Margo zei

Wat een leuke kaartjes ! Wat lief dat je het hertje nog gered hebt !
Groetjes
Margo

Stella zei

Ja hertjes...altijd goed bij mij. En ik ben dol op de eenvoud; dit zijn beauties!