vrijdag 27 november 2015

Liftchallenge #96

Stampin' Up! bestellen 3 december en 13 december.

O, nu moet ik rap zijn...dus daar ben ik weer. Ik wil namelijk nog mee doen aan de Lift Challenge....
De liftkaart, dat was een mooie! en de uitwerkingen waren zelfs nog mooier. En laat mij nou een nieuw stukje speelgoed hebben...al uit de nieuwe voorjaarscatalogus..(whoohoo).. Die was er perfect voor dacht ik. En zo ging ik aan de slag en rolde er dit kaartje uit. 



Is het niet adembenemend mooi?!
Zo en nu snel verder. Ik moet een filmpje maken en jullie al wat nieuws laten zien...

Bekijk hier alles over onze geweldige Stampin Trimmer!


Groetjes
Miranda Mols

14 opmerkingen:

Margot zei

Ohhh zeker mooi! Prachtig randje!

Gerrina zei

Dat is zeker een prachtig randje! Veel plezier dit weekend!

Je@net zei

Dat speelgoed van jou belooft al veel goeds. Super mooie kaart geworden, Miranda!

Inge tje zei

Mooi Mooi Mooi ! Sparkling !

Marjan Küppers zei

Zeker mooi met dat randje en de leuke stempels! Dank je wel voor het meeliften , Miranda.

Meinsje zei

Hoi Miranda,

Echt een super mooie kaart!
Ik doe graag mee met de actie, van de snijmachine.
Leuke actie!!

Je heb een mailtje van mij.

Groetjes Meinsje

Cornelie zei

Je hebt er een heel eigen draai aan gegeven door een stans te gebruiken. Wel een mooie. Ik mis dus het geknipte randje langs de stempels. Maar dat neemt niet weg dat je een mooie kaart hebt gemaakt. Dank je wel Miranda!

Judith, Stampin Spirit zei

Ohhhh, die is pretty!

An Smets zei

Mooi kaartje, leuk papier en bloemen
Groetjes
An

Daphne Coers zei

Zo, das inderdaad een hele mooie kaart.

Rosina zei

Prachtig liftkaartje Miranda...heel mooi die bloemenborderrand...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Wow wat mooi! . Groetjes, Nelleke

Gerdine zei

Gave rand!

Stella zei

Wat een gave rand; mooi met dat houten tekstje!