maandag 2 november 2015

It's A Robot

Stampin' Up! bestellen 9 november

Op de ijskast van mijn vriendin hing een geboortekaartje: 



Meteen kreeg ik inspiratie! En maakte dit kaartje. Toen mijn vriendin het kaartje zag, vond ze het zo geweldig dat zij het graag wilde hebben. Zij ging op kraam visite en wilde het graag bij het kado doen.  Prima!


Toen heb ik meteen een bijpassende envelop gemaakt en ook nog de binnenkant versierd. Helemaal af.


Het werd heel goed ontvangen. Iedereen vond het leuk. 

Liefs Miranda Mols

PS Mijn online Pippa&Jean Sieraden winkel is officieel geopend! KLIK en neem een kijkje.
Ook jij kunt nu bestellen. In onze community moet je wel registreren, maar het is verder vrijblijvend.




10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toppertje ! Leuk toch zo'n persoonlijk kaartje !
Mooi dat je ook de enveloppe versierd hebt en de binnenkant !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Wat een gave! Tja zou ik ook niet kunnen laten als ik een robotstempel had... Groetjes, Gerrina

Je@net zei

Ontzettend gaaf zo'n leuk en persoonlijk geboortekaartje. Kan me voorstellen dat het goed ontvangen werd!

Stempel er op los by Ilse zei

Dit is echt een prachtig kaartje Miranda.
Liefs
Ilse

GerJanne zei

Echt gaaf!! Leuk als je zo inspiratie op kunt doen!
GerJanne

Rosina zei

Prachtig is dit geboortekaartje Miranda
groetjes Rosina

Mieke zei

Oh whaw, wat heb je dat mooi gedaan! Hele leuke stempel ook van die robot.

Gerdine zei

Leuk!

Judith zei

Dat is nog eens leuk!

Inge tje zei

Oooo deze is leuk geworden.