maandag 23 november 2015

Holly Jolly Greeting

Stampin' Up! bestellen 24 november

En zo draagt de inspiratie verder... Cornelie werd geïnspireerd door Christina en ik werd geïnspireerd door Cornelie. Zo kwam ik dus op het idee om haar-> schudkaart te liften. Natuurlijk met een iets andere draai. 


Ik had nog meer sterretjes in het schudgedeelte moeten doen, zie ik. Deze kaart maakte ik trouwens voor de color challenge van DCL, maar ik was te laat met plaatsen.

Groetjes uit het koude Zuiden...brrrr

Miranda Mols

8 opmerkingen:

Daphne Coers zei

Wat een leuke kaart zeg.
Ik maakte ooit ook eens een schud kaart, man, man, je wil het niet weten!!
Toen het klaar was besloot ik hem aan mijn dochter te geven......ik was er zo lang mee bezig geweest, ik kon er geen afstand meer van doen, whahahaaaa.
Ik vind de iets minder veel sterren juist wel leuk, zorgt voor een extra verrassing als er geschud wordt ;-)

Stella zei

Blauw en een shaker kaart. Gaaf! Mooi met die deze sneeuw-kristal-stempel. Ik heb er maar streepjes tussen gezet; anders was het zo'n lang woord geworden :)

Rosina zei

Prachtig kaartje Miranda....


groetjes Rosina

Ingrid Reyners zei

Heel mooi kerst schudkaartje...groetjes ingrid

GerJanne zei

Hoi Miranda,
Ik herken de kaart. Jouw uitwerking is ook supermooi zeg.
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Ik ben dol op schudkaarten maar ben zelf niet zo'n held om ze te maken, deze is erg leuk en orinieel met de tekst !
Groetjes
Margo

Gerrina zei

Wel een hele mooie! Gaaf dat je een beetje grungy-look met een schudkaart combineert; maakt het weer heel anders! Groetjes, Gerrina

Marjan Küppers zei

Vind schudkaartjes altijd erg leuk, ook die van jou mag er zijn! Inderdaad een beetje een grungy look, leuk!