zaterdag 28 november 2015

Deer Christmas Ornament + Black Friday

Stampin' Up! bestellen 3 en 13 december

En de laatse kaart die gemaakt werd op de workshop. Het is gewoon een cirkel geponst uit Glimmer papier en een stempel van de bovenkant van een kerst bal. Afgemaakt met een lief hertje. Snel, simpel en toch geweldig. Perfect om in veelvoud te maken en te sturen naar mensen die waarschijnlijk je kaart na Kerst toch weg gooien. 

Kerst: CAS on Sunday

Denken jullie aan de....

BLACK FRIDAY ACTIE!

STAMPIN TRIMMER met 10% tot 25% korting!

Een absolute MUST HAVE voor elke Crafter.

Onze snijmachine is het perfecte cadeau om jezelf te verwennen! 
Maar… voor de korting moet je wel wat doen!
Als je de Trimmer (€36) besteld, krijg je sowieso 10% korting (€3,60). Hoe meer kopers ik bij elkaar krijg, hoe hoger de korting oploopt. Tot wel 25% (=€9)!

Deel dit bericht (staat ook op mijn FB pagina), hoe meer mensen mee doen, hoe goedkoper de Trimmer wordt. 3 DEELNEMERS hebben we al!

Op 28 november om 18:00 uur wordt de eindprijs bepaald en betaal je de laagste prijs. 
Stuur een email naar stampinutopia@ziggo.nl en ik hou je op de hoogte van het aantal kopers.

Bekijk hier alles over onze geweldige Stampin Trimmer!

*Actie geldig tot en met 28 november 18.00 uur
* Exclusief bij Stampin Utopia

Groetjes
Miranda Mols


9 opmerkingen:

Gerdine zei

Smelt... Zo'n lief hertje!

Margo zei

Erg leuk kaartje ! Inderdaad heel goed idee om in veelvoud te maken !
Groetjes
Margo

Margot zei

Toch zonde om zo'n kaart dan weg te gooien!

Marjan Küppers zei

Heel bruikbaar ontwerp voor productiewerk, maar inderdaad weggooien... ik heb er moeite mee. Deze is te gaaf!!

Je@net zei

Oooh...dit is gaaf!

Renate zei

Leuk gemaakt. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
Kerstkaatrjes zijn niet zo mijn ding, maar als ik iemand een handmade kaartje stuur, dan is het wel iemand waarvan ik weet dat ze het waarderen om zo'n kaartje te ontvangen.

-xies- Renate.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Miranda...lekker eenvoudig en met een hele leuke uitstraling door het schattige hertje...

groetjes Rosina

Stella zei

Ohhh gaaf met dat hertje!
Ik gooi geen zelfgemaakte kerstkaarten weg!

Susangail Powell zei

Your card is adorable!