zondag 4 oktober 2015

Something Old

Stampin' Up! bestellen 6 oktober (Let op grote vertraging wegens verhuizing magazijn)
Workshop 22 oktober

Het is weer even heel stil geweest hier. Dat heeft een reden.
Afgelopen week ben ik een nieuw avontuur begonnen. Een avontuur NAAST Stampin' Up! 
In dat avontuur ben ik jullie nieuwe Pippa&Jean Style Coach.


Pippa&Jean:
Het is een jong eigentijds Duits sieradenmerk en eigenlijk nog niet verkrijgbaar in Nederland. Een paar happy few wonen echter aan de Duitse grens en kunnen daarom toch dit schitterende merk naar Nederland halen. Misschien opent het merk binnenkort zijn grens in Nederland. Ik waagde de sprong en ik ben razend enthousiast. Iedere dag kijk ik in mijn Startbox wat ik vandaag uit de kast haal om mensen te laten zien. Ik krijg zoveel positieve en enthousiaste reacties! 

En nee, Je hoeft geen party te doen, je kunt het bij mij zoals altijd ook gewoon via de mail bestellen!

Natuurlijk doe ik dit naast Stampin'Up! Ik ben NIET van plan daarmee te stoppen natuurlijk. Ik zou jullie niet kunnen missen en mijn knutselen ook niet. Ik vond dit gewoon heel combineerbaar. Dit kaartje is weer een van mijn favorieten!


Oud, ik word oud. We regelden een oppas en besloten gezellig met zijn tweetjes naar de bios te gaan. We wilden het vervolg op de Maze Runner op groot scherm zien. We vertrokken wat eerder en aten eerst in Valkenburg een heerlijk broodje gyros. Zalig. Daarna reden we naar de Euroscoop in Maasmechelen en kochten kaartjes. We gingen lekker vooraan zitten. Heerlijk rustig want iedereen wil boven zitten....dachten we... Langzaam liep de hele zaal vol en zaten er mensen voor naast en achter ons. Oké. Ondanks dat deze film alweer 2 weken draait is ie toch nog druk. Een spannende film...maar ik kon mijn aandacht er niet bij houden. Achter me zaten 2 dames onophoudelijk te giechelen en die af en toe even lekker de schoenen tegen de stoel moesten douwen, fijn. Rechts naast me, gelukkig zat er 1 stoel tussen (ik leg altijd demonstratief mijn jas en tas op de stoel naast me en kijk niemand meer aan) zat een jongeman nacho's te eten met zo'n stinkend bakje rode Mexicaanse saus. Af en toe kwam er zo'n pittig dampende stank van een boertje voorbij. Voor ons zaten 4 tieners, allemaal druk met de telefoon en druk aan het kletsen. Ik geloof niet dat ze 5 zinnen hebben mee gekregen van de film (wat moet je dan in de bioscoop?) en tot slot links naast ons zat een moeder met 3 kinderen die allen een XXL krakende zak chips waren aan het eten. Zucht.... Ondertussen probeerde ik me te focussen op de film waar af en toe zulke spannende stukjes in zaten dat mijn hele lijf schrok. KBAM! AAARRGGHHH! IEEEEEE! RUN! RUN! Je kent het wel van die plotseling harde of enge geluiden met soms van die ene zombie monsters die te echt leken. De hoeveelheid prikkels die mijn hoofd binnen kwamen waren gigantisch. Mijn hoofd galmde nog lang na toen we eindelijk naar buiten liepen. In bed duurde het nog 2 uur voordat alle prikkels verdwenen en ik eindelijk de slaap kon vatten.
Conclusie: ik word oud, echt.

Groetjes
Miranda Mols


6 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart, Miranda.
En natuurlijk veel succes met je nieuwe avontuur.
Zucht...ja oud worden, het gaat niet zonder slag of stoot. Maar hé...gelukkig toch maar dát we oud worden!

Rosina zei

Heel mooi is je kaartje Miranda...en wat leuk voor je dat een nieuw avontuur in mooie sieraden erbij gaat doen....jij zit nog vol met energie ....jij bent niet oud hoor....de jeugd heeft gewoon geen goede opvoeding gekregen en houdt totaal geen rekening met andere mensen...
Jammer dat het je avondje zo gelopen is...
volgende keer beter...

groetjes Rosina

Gerrina zei

Is goed dat we oud worden, niet dan? Alleen wij waren gewend dat iedereen een film wou kijken en ik heb steeds meer het idee dat er overal gegeten en gesnoept moet worden...
Gelukkig dat je niet stopt met kaarten maken etc., want deze is ook weer een hele leuke! Groetjes, Gerrina

Stella zei

Jij wordt niet oud; zij zijn rete-irritant. EN dat jij daar niet blij van wordt snap ik ook! Gaaf kaartjel; ik hou van CAS :) En heel veel succes met je nieuwe sieraden avontuur!

Marjan Küppers zei

Daaraan zou ik me ook ergeren, dan is lekker thuis op de bank een filmpje kijken relaxter.
Succes met de sieraden, hoop dat het een succes wordt! het kaartje is énig, erg leuke kaart!

GerJanne zei

Ha Miranda, ik mag hopen dat je oud word! En dat wens ik je ook. Maar als mensen naar een bioscoop om te kletsen of om veel te eten, dat snap ik ook niet. Dat kun je ook ergens anders doen...
Je kaart is superleuk. En het sieradenavontuur is echt weer wat voor jou! Succes!
GerJanne