zondag 18 oktober 2015

Pippa Jean & Stampin' Up!

Stampin' Up! bestellen 27 oktober

 Heb eens even mijn tafel gepoetst op zolder. Heerlijk zo schoon. Ik ruim altijd alles op, maar stoffen doe ik wat minder vaak op zolder. Kreeg helemaal zin om te knutselen. Dus ik heb een aantal leuke kaartjes gemaakt vandaag. Maar nu even een creatie die ik samen met Mariëtte maakte. Zij komt elke dinsdag 2 uurtjes gezellig met me knutselen. We hadden geen idee wat we wilden maken en zo kwamen we op dit idee na het afstruinen van Pinterest. 


 Nu bedacht ik me dat je met de Pillow Box Thinlit een ontzettend leuke cadeau verpakking kan maken voor onze prachtige Dreamees Lockets. Deze lockets kun je vullen met munten (zoals de "love" munt op de foto) en met allemaal kleine bedeltjes die voor iets staan. In dit geval, liefde voor je hond of kat (de poot en het hartje). 


Een zij aanzicht van het doosje.

Wil je af en toe wat van mijn Pippa&Jean sieraden voorbij zien komen?
Wordt dan volger op mijn sieraden blog

Of wordt fan van mijn Facebook pagina KLIK

Als je van sieraden houd en ik je blij kan maken met een catalogus, laat wat weten.
Vergeet niet dat je ook online kan kijken, maar dan moet je even registreren. Dit is vrijblijvend. 

Groetjes
Miranda Mols





11 opmerkingen:

Mariette J-O zei

😱😱😱😱😱 .... mijn naam .... nu ben ik beroemd!
En ik blijf komen .... tot je de deur niet meer open wilt maken 😘
Het is en blijft een leuk doosje! Idd erg "handig" voor een sieraad.

Margo zei

Wat een lief doosje en wat gezellig dat jullie zo samen knutselen !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Zo'n lief cadeautje verdient ook zo'n mooie verpakking. Ziet er super gaaf uit, Miranda!

Stella zei

Ik vind dat doosje al een cadeautje; wat gaaf! Heb je niet de neiging om al die sieraden ook voor jezelf te kopen? :)

Sarah zei

Leuk doosje !

Marjan Küppers zei

Leuk zo'n vriendin met dezelfe hobby. Je doosje is erg mooi en een leuk idee om daar de lockets in te doen!

Gerrina zei

Gave set; geweldig zo helemaal CAS en in deze rustige tinten! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Heel mooi gemaakt deze pillowbox miranda, inderdaad super leuk om als cadautje te geven met de kerst...

groetjes Rosina

Renate zei

Wauw!!! I think i'm in love...
Wat ziet dit er waanzinnig leuk uit zeg. Ik ben fan!!!

-xies- Renate.

Mieke zei

Super mooi!

Judith zei

Aah, net als Pootles een tweede carrière erbij? (-:
Heel veel succes! Het begin is al leuk, zeker met een sfeervol doosje als deze pillow box erbij!